Fuck You tekniker? Lite som en sammanfattning av tekniker/hantverkaryrken överlag...FU-Tekniker.
Hahahaha!Fuck You tekniker? Lite som en sammanfattning av tekniker/hantverkaryrken överlag...
Haha, nejnej.. Förebyggande underhålls-tekniker inom en stor massa industri (du kan nog gissa vilken).Fuck You tekniker? Lite som en sammanfattning av tekniker/hantverkaryrken överlag...
Gällö sågen eller? För Jämtlamell har väl lagt ner allt utom torkningsverksamheten?Sågverksoperatör
Kaunisvaara... Det spelar ingen roll vilken arbetsgivare jag har haft de senaste åren. Jag lyckas alltid bli skickad dit, och alltid på nattarbete. Jag kommer nog aldrig att slippa det där jävla northland.kaunisvaara!
Vi hade en inhyrd grävmaskinist för några år sedan. Rototilten svettades duktigt och var så glapp att det nog var tal om decimetrar och inte centimetrar. Men han förklarade på klingande tornedalska att "tet ä praa, när jag flyttar material på gräsmattor så följer glappet med utan att lyfta upp några tuvor och förstöra gräsmattorna." Kanske hade han rätt för det är än i denna dag den skickligaste maskinist jag varit med om.CNC operatör på en flerop på Rototilt fabriken. Så ni som kör grävmaskin vet vem ni ska skyll på ifall det pajjar nått
Det där stämmer faktiskt med gräsmattor och glapp. Med en nybussad och tight maskin är det mkt svårare.Vi hade en inhyrd grävmaskinist för några år sedan. Rototilten svettades duktigt och var så glapp att det nog var tal om decimetrar och inte centimetrar. Men han förklarade på klingande tornedalska att "tet ä praa, när jag flyttar material på gräsmattor så följer glappet med utan att lyfta upp några tuvor och förstöra gräsmattorna." Kanske hade han rätt för det är än i denna dag den skickligaste maskinist jag varit med om.