Fel igen... Stansar man ur. Klipper man av/skadar stavarna i mattanFör det första så ska du INTE borra hålen i mattan, de ska stansas ut med hålpipa annars försvagas mattan runt hålen
För det första ska du akta dig för att komma med såna där påhopp mycket dålig stil. Vad har jag gjort dej förutom att säga emot dej där du har fel i en sak.Så du menar att stavarna inte skadas ifall man borrar? Låter dumt att börja dricka alkohol på en söndag höredu...
Föressten, den som väljer att sätta vagnsbulten mitt i en stav borde väl gå och lägga sig med detsamma.
Den som provat att borra i gummi vet förhoppningsvis att det inte är någon höjdare och att det brukar fransa upp sig och spricka runtom. Det är kanske av någon anledning som det brukar följa med en hålpipa vid dubb-kit, vad vet jag?
För det första ska du akta dig för att komma med såna där påhopp mycket dålig stil. Vad har jag gjort dej förutom att säga emot dej där du har fel i en sak.
För det andra så rekommenderar jag dej att stansa ut hålen om du ska sätta dubb eller ha nå andra hål. Hoppas att du tar en ny matta också. Säj bara inte till andra att dom skall göra det.
Jag tänker inte ödsla enregi på att tala om för dej hur man gör det på rätt sätt. You made my Shit list
Exakt å jag föredrar iaf att öppna å clippa det sparar man rätt mycket vikt som ska sättas i rörelse på i förhållande mot att montera vagnsbultJaha då förstår jag, istället för att öppna upp och clippa kuggluckorna då