Älskar när folk talar om sig själv i tredje person. Ska jag börja med.Andjul, miljövänlig som han är, flyger upp till Sollefteå
Nää, skojja ju bara lite.jajja ja slut då
som sagt. ja citerar mindre nu
Vet du hur snöläget är där nu? Har stuga i hedeviken så det blir väl några svängar upp till orrenblir särvfjället som vanligt, då jag har lägenhet i hede.
Åker också upp till dom trakterna på söndag. Kanske ses på orren. :hello:Vet du hur snöläget är där nu? Har stuga i hedeviken så det blir väl några svängar upp till orren
ska du till parka ? ska till keräntöjärvi ja, inte långt ifrån :beer:Parkalompolo FTW! snö som sejtNN
nå äre ju bara att citera, frågar man inte så får man inget veta. Annars hade ju detta forum varit värdelöst om man inte fick fråga.. Vad jag tycker iaf
jo, men ska ändå it krydda sönderNää, skojja ju bara lite.
Citera du hur mycket du vill
okejsCentrala fjällen, dvs Marsliden
låter som att de är åt helvete långt bortParkalompolo FTW! snö som sejtNN
aha2 mil till vougga.
Åker också upp till dom trakterna på söndag. Kanske ses på orren. :hello:
Ja det skulle vara kul:hello: Åker en vit xtx så ser du mig är det bara att hojta till..Åker också upp till dom trakterna på söndag. Kanske ses på orren. :hello:
Snörapport kommmer...Är ju dit en annan ska också, har stugan bara nån kilometer från Orren, så du får lämna en snörapport på Söndag
Verkar ju som om halva forumet skall till särvfjället i påsk. Vore ju kul om vi kunde ha en "forumträff". Jag kör en svart renegade. Så här ser jag ut med skoterkläderna på, hojta till om ni ser mig, är ju kul alltid kul att snacka lite. :beer:Ja det skulle vara kul:hello: Åker en vit xtx så ser du mig är det bara att hojta till..
Yes.