Det sket sig de där.Det blir den nuvarande skotern. Polaris IQ600RR -08 !
Switchback Assault har helt andra och betydligt bredare fotsteg helt utan sprickbildning.Hjälp... håller tamefan på att bli totalt knäckt och lebrötten.. efter en skoterlös vinter som sjukskriven, går man runt som en vandrande jävla testobooster.. kliandes i fingrarna och så förbannat skoterhungring att arselet hugger efter gräset när man går förbi.........
Kan nån organiserad medveten själ hjälpa mig att välja mellan en Switchback Assault 800 144" 2012, eller, Arctic Cat XF600 HC 141" 2012???
för jag får då fan inte bukt på mitt problem... tror jag lider av "gösta ekman syndrom" expressen? aftonbladet? expressen? aftonbladet? expressen? aftonbladet?
Vågar man satsa på AC ny mod? nån som vet om fotstegen på assaulten e lika smal som på 11an? och är problemet med sprickor i chassiet borta tro?
Beställa kan du göra per telefon ;-) Sen har man ju 3 år på Articarna vilket inte är helt fel.ok, kanon.. dom lockar ju med 5tkr i rabatt om man köper innan sista maj arctic.. men jag e i norge och jobbar och kommer hem den 3 juni... SURT... men då har vi ju assaulten, och beroende på var man köper... innan sista juni! så får man en snowchek på mellan 8-13 tusen.. lite beroende på.. sånt kan ju väga in.. tror jag inte blir missnöjd vad jag än väljer man brukar vänja sig vid de man kör och promota för att de e de absolut bästa en levande varelse kan ha..
Jag vill inte på något sätt vara dryg eller otrevlig, bara nämna att jag var i exakt samma läge fast jag funderade på en M8.För min del var det ett lätt beslut. En Arctic XF 800 SP High Country är beställd. Har fått väldigt positiv kritik i staterna. 3 års garanti lär ju råda bot på ev barnsjukdomar.