Sen 2012 så byggs Amaroken som säljs till Mellanöstern, Europa och Afrika i Hannover.Hur kan kåpan vara så dyr till Amarok? till navara kostar en Vindic (kvalite) kåpa kanske 20-25. köp annars en Mountain top, riktigt fin, men Mer praktisk med kåpa kan ha hund och det där bak.
DieselVärmare, Frontbåge, SoV däck LM fälgar, Motorvärmare,Kupevärmarutag, 3St NBB extraljus, 2-4 led backljus, då har man en fin pickis
Ett tips är att INTE montera det vars man köper bilen ifrån, de brukar ofta ta ett sånt snuskigt pris för det bättre att fara runt på andra firmor och höra,
Men VW och Automat lådor är inget jag ens hade rört i med arbetshandskar, dem klarar ju Knappt att göra manuella lådor,
Joo den är ju inte byggd i Tyskland, är ju ihop snickrad i Argentina eller Australien eller vad det var, men dem säger att det är samma komfort som i en Personbil nästan
När man köper ny bil så monteringen är det sälland man betalar nå för sånt gör man ju upp i priset. Men direkt du ska eftermonterna nå då tar dom bra betalt.Hur kan kåpan vara så dyr till Amarok? till navara kostar en Vindic (kvalite) kåpa kanske 20-25. köp annars en Mountain top, riktigt fin, men Mer praktisk med kåpa kan ha hund och det där bak.
DieselVärmare, Frontbåge, SoV däck LM fälgar, Motorvärmare,Kupevärmarutag, 3St NBB extraljus, 2-4 led backljus, då har man en fin pickis
Ett tips är att INTE montera det vars man köper bilen ifrån, de brukar ofta ta ett sånt snuskigt pris för det bättre att fara runt på andra firmor och höra,
Men VW och Automat lådor är inget jag ens hade rört i med arbetshandskar, dem klarar ju Knappt att göra manuella lådor,
Joo den är ju inte byggd i Tyskland, är ju ihop snickrad i Argentina eller Australien eller vad det var, men dem säger att det är samma komfort som i en Personbil nästan
Hur har du fått fast Huvskyddet? Har du borrat och lagt med plåtskruv eller har du lagt med clips? tänkte har beställt Huvskydd+ Vindavvisare till alla 4dörrar ska bli kul att se hur man får fast demMin Amarok manuell mappad till 200hk 450nm kör med rolltop på flaket och tycker det funkar bra,förövrigt så är automatlådan i Amarok inte DSG vilket är lovande om man vill dra tungt.
Visa bifogad bild 17030
ffffOkej tackar ska kolla hur det ser ut när man får den från hova.com. fick visst med både skruv och clips, vindavvisarna tror jag bara är att trycka dit enligt Youtube filmer