Roll topp hur funkar den vintertid? Lite is och snö.. Jag jobbar med att montera grejer på amarok..
Den är ju som vilken annan personbil som helst i samma klass. VW Passats, Audi A4, S60 osv....Nu har jag aldrig kört en BMW men kan tänka mig du blir besviken komfortmässigt. För personbil och jeep är olika saker. Men sen kommer du bli nöjd med lastmöjligheter med flak och att du sitter högt.
Bara bygga en så får man ju koll på bruttopriset, allt därefter är ju en förhandlingsfråga. Men finns ju lite andra saker än pris som påverkar totalekonomin också. Däribland hur skatteverket ser på farkosten utifrån ett moms-perspektiv o.s.v.Har du räknat nå pris på en amarok??
Jag kör rolltop på min Rok och är väldigt nöjd.Har inte varit några problem vintertid heller.Roll topp hur funkar den vintertid? Lite is och snö.. Jag jobbar med att montera grejer på amarok..
Jag åker en navara V6 2011 i jobbet! Och kan bara säga en sak: kungbil! Åker skönt som fan,Navaran e ju en riktig skitbil, med b.la rasade drivaxlar, motorer (ram lager) och spruckna fälgar.
Och dyr är den också!
Mvh Jocke
Navaran e ju en riktig skitbil, med b.la rasade drivaxlar, motorer (ram lager) och spruckna fälgar.
Och dyr är den också!
Mvh Jocke
Också läst/ fått höra att navaran en riktig skitbil, men mycket fel och rackel. Disskuteras mycket i en tråd på pure-pf.com. där slutade det med att killen som köpt den beg på bilfirma lämnade tillbaka den efter massa små fel efter några mil. Vet även från verkligheten att när dom byter olja i dom kollar dom alltid efter metallspån då det oftast är något ramlager som är kasst och motorn får renoveras. har inte hänt bara en gång.Jag åker en navara V6 2011 i jobbet! Och kan bara säga en sak: kungbil! Åker skönt som fan,
och ett jävla orr i motorn med sina 230 hk.