Varför tror du att han är 11`? om jag inte minns helt fel så är han väl 20 nu.visst är du 11? :hmmmm:
19 men vad har det med det här att göra? :hmmmm:Varför tror du att han är 11`? om jag inte minns helt fel så är han väl 20 nu.
ska vänta med det, ska ev köpa glasfiber och spackel och laga huven lite, men den är ju en slitåsläng huv så jag vet inte ännu.Hur går det med lackeringen då?
Om det är nån spricka så nita sprickan ordentligt, spackla, slipa och lacka. Så gjorde jag med min huv.ska vänta med det, ska ev köpa glasfiber och spackel och laga huven lite, men den är ju en slitåsläng huv så jag vet inte ännu.
tänkte på för din pixbox står det att du är 11 xD19 men vad har det med det här att göra? :hmmmm:
okey men pixbox tar jag inte på så stort allvar såtänkte på för din pixbox står det att du är 11 xD
men tänker jag så blir skotern inte klar i tid, måste ju tänka positivtHaha, nja. Snart vinter vet ja väl inte riktigt om de är än Men den som uppfinner en maskin som kan göra de till vinter om ungefär 3 veckor kommer att belönas
kommer nästan ingen vart då det är torka på pengar, måste köpa en ny buk och det är inte gratis, vill också skaffa andra framdämpare till härket. För att ens börja med motorn måste jag också ha pengar...Hehe. okej Isf är vintern här fortare än du vågar tänka på Har du komme nå längre md byget då?
Ajdå, otur Tog nyss oxå studenten men har ett jobb nu tills i slutet på nästa vecka sen går ja arbetslös igen suger som f*n att man kom ut på arbetsmarknaden nu mitt i värsta lågkonjukturen på ja vet int hur länge :eviltongue:kommer nästan ingen vart då det är torka på pengar, måste köpa en ny buk och det är inte gratis, vill också skaffa andra framdämpare till härket. För att ens börja med motorn måste jag också ha pengar...
Nyss tagit studenten, vart lovad provanställning men dom blåste mig så nu är jag arbetslös.. Så jag kan vara ett gäng grinig