XCRmk 800

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
gör en liten uppdatering.
Buken borttagen, har köpt färg till crosshuven. Vitt och blått än så länge, tänkte mig vit huv med blå/röda "mönster". Blir att slipa i natt och grunda nästa natt :)

funderar även på att slänga dit edge framdäpmare men finns ingenstans..

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
jodu sådana skulle vara bra på min skoter, fotstegen har blivit lite klena med åren och sådana är ju bra på vintern :)
dock införskaffas sådana först när skotern börjar vara klar. Prioriterar att den går bra först :beer:

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
Drog ett varv med vitt nyss, får ta och köpa mer färg när lönen infinner sig :)
Blir nog en 3-5 varv med vitt skulle jag gissa

EDIT: har skjutit upp detta för länge nu.. snart vinter för f*n :)

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
Hehe. okej :p Isf är vintern här fortare än du vågar tänka på ;) Har du komme nå längre md byget då? :)
kommer nästan ingen vart då det är torka på pengar, måste köpa en ny buk och det är inte gratis, vill också skaffa andra framdämpare till härket. För att ens börja med motorn måste jag också ha pengar...
Nyss tagit studenten, vart lovad provanställning men dom blåste mig så nu är jag arbetslös.. Så jag kan vara ett gäng grinig

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
kommer nästan ingen vart då det är torka på pengar, måste köpa en ny buk och det är inte gratis, vill också skaffa andra framdämpare till härket. För att ens börja med motorn måste jag också ha pengar...
Nyss tagit studenten, vart lovad provanställning men dom blåste mig så nu är jag arbetslös.. Så jag kan vara ett gäng grinig
Ajdå, otur :( Tog nyss oxå studenten men har ett jobb nu tills i slutet på nästa vecka sen går ja arbetslös igen :( suger som f*n att man kom ut på arbetsmarknaden nu mitt i värsta lågkonjukturen på ja vet int hur länge :eviltongue:
Bara att hoppas att de vänder snart :)

Jag är sugen på att skaffa fram en svart buk, ny huv och en dyna som oxå blir helsvart å göra hela skotern svart med polerad alu å chrome :D