Verkar som det, för skotrar bygger man inte med studielån över huvudet, plus att jag är skoltrött och gillar det jag har utbildat mig till skarptÄr det bara jag som fortsätter plugga efter grymnasiet?
Bara nu ett jobb skulle dyka upp..
Verkar som det, för skotrar bygger man inte med studielån över huvudet, plus att jag är skoltrött och gillar det jag har utbildat mig till skarptÄr det bara jag som fortsätter plugga efter grymnasiet?
jao fast här heter det bara industri programmet, svets svarv osv sjukt bra linje, lärde mig mycket bra och nyttiga grejer :beer:Jo, precis som Polaris_Snow sa så är jag oxå skoltrött som f*n och gillar de jag har utbildat mig till Jag tror faktiskt att vi har i prinsip samma utbildning. Du gick väl oxå industri teknisk linje på gymnasiet va?
Synd det där med tiggen, lätt den roligaste svetsmetoden, bara att hänga på låset till skolanJo, här heter de oxå industri programmet men vi var förbjudna av lärarna där nere att kalla de nått annat än industri tekniska programmet
Jo, svetsningen var utan tvekan roligast Synd bara att jag inte han göra klart tigg kursen pga sjukdom.. fast dom jag hade som lärare har lovat mig att om jag inte har nått jobb när skolan börjar igen så kan ja få komma dit å göra flera kurser
Du är inte ensammen om de iaf :beer:Hade ingen aning om priset då jag inte har kollat på såna skidor så.. Jag som tyckte att SLP PP va åt helvete dyra..
Jag tyckte också att dom var åthelvete för dyra men köpte dom och insåg att dom var värda varenda spänn! helt sjuka skidor:rock:Hade ingen aning om priset då jag inte har kollat på såna skidor så.. Jag som tyckte att SLP PP va åt helvete dyra..
jodå vänta bara, beställer grejjer för fullt nuhallå händer dt inget här lr ?-.-