westermark: Jag jämförde ju med den skoter jag kört av dansa chassie och säger att chassiet känns liks bra med nytro motorn men att den såklart saknar effekt.
Och jämför nytro motorn med bara 2t. Vad ska jag annars jämföra den med? Bara testat A-C chassie med 800an, Nytro snurran och 1100T. Och om det är nå tröst är 1100T bra mkt starkare än nytro motorn också. (No shit)
Återigen, när skrev jag att jag förväntat mig samma effekt? Berömde ju skotern. Fast skulle aldrig äga en original då jag tycker den är för slö. Skulle säga samma och jag testat ett nytt chassie med en 600a spis.
Lappen: 125-130 till 160-165 är väl i runda slängar 30-40hk. Eller?
Jävlar vad ni Yamahaisar är lättstötta. Jag gav ju skotern beröm för tusan.
Med turbo är den garanterat hur grym som helst.
Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
Och jämför nytro motorn med bara 2t. Vad ska jag annars jämföra den med? Bara testat A-C chassie med 800an, Nytro snurran och 1100T. Och om det är nå tröst är 1100T bra mkt starkare än nytro motorn också. (No shit)
Återigen, när skrev jag att jag förväntat mig samma effekt? Berömde ju skotern. Fast skulle aldrig äga en original då jag tycker den är för slö. Skulle säga samma och jag testat ett nytt chassie med en 600a spis.
Lappen: 125-130 till 160-165 är väl i runda slängar 30-40hk. Eller?
Jävlar vad ni Yamahaisar är lättstötta. Jag gav ju skotern beröm för tusan.
Med turbo är den garanterat hur grym som helst.
Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk