132900 för 162" kanske?131900 för en 153se efter rabatt är nog inte allt för långt från sanningen
Nämen lugn nu...Fortförande inget pris på SE-modellerna och vaddå, får jag inget ställ om jag köper en sån?
(Vill inte ha orange:t)...
Vill ju inte ha mer arcticsmitta på materialet än nödvändigt...Nämen lugn nu...
Här får man igen för man varit stor i käften...Vill ju inte ha mer arcticsmitta på materialet än nödvändigt...
Funkade din m1100 problemfritt?
Känner en kille som har en sån. Han byter rem dagligen, nej jag skojar inte han byter verkligen rem varje gång han kör. Och varje gång jag tittar förbi så är han i garaget och skruvar i skotern.Funkade din m1100 problemfritt?
Jag har varit en sån kille, 6e remmen satt där när den hade gått 55mil.Känner en kille som har en sån. Han byter rem dagligen, nej jag skojar inte han byter verkligen rem varje gång han kör. Och varje gång jag tittar förbi så är han i garaget och skruvar i skotern.
Men å andra sidan så sitter falukorven perfekt mellan instrumentet och rutan och det är ju en fördel att ha en korvhållare på skotern.
Men nu handlar detta om Yamaha i allmänhet och viper MTX MCX i synnerhet. Att du hade ett tufft år det vet jag. Men enough is enoughJag har varit en sån kille, 6e remmen satt där när den hade gått 55mil.
Jag har varit en sån kille, 6e remmen satt där när den hade gått 55mil.
Håller med, mycket intressant prisbild, köp en!Bra pris på SR Viper MTX 162", 132 900:- och 131 900:- för 153"
Vart hittade du dom priserna?Bra pris på SR Viper MTX 162", 132 900:- och 131 900:- för 153"
Hehe, ja jag vet inte, är sugen men får se vad det blir! Skulle vilja provköra en innan man köper...Håller med, mycket intressant prisbild, köp en!
Så får jag prova din
Jaa, vad ska man säga...En sann arcticfantast som varit här och spökat har visst sajnat för 132900 idag... satan, han hann före.