Fick den idag så nu är man ägare av en viper rtx le -15Ingen som fått sin än? Ska tydligen få min i veckan om min handlare vet va han pratar om
Fick den idag så nu är man ägare av en viper rtx le -15Ingen som fått sin än? Ska tydligen få min i veckan om min handlare vet va han pratar om
BILDER!!!!!!!!!!!!!!!:eyebrows:Fick den idag så nu är man ägare av en viper rtx le -15
Premiärturen för mig ifjol (i kanonföre!) var den 6 decemberEnligt min ÅF så kommer förmodligen MTXàrna i December.
Jo det är nog säkert så, fast man hade ju hoppats på att dom skulle komma lite tidigare.Snackade med brorsan som jobbar på Yamaha och enl han skulle dom få sina mtx i början av december
Mitten/slutet av november är det jag har fått besked om.Ingen som fått några nya leveransbesked på MTX? Början på december och sedan montering av tillbehör på detta... det innebär ju potentiellt att man missar en del av den bästa delen av säsongen om man ska vänta på det!??
Min slutledningsförmåga säger mig att om en Norrbottning fått det leveransbeskedet så bör ju vi som har "hört" talas om leverans i december andas ut lite.Mitten/slutet av november är det jag har fått besked om.
Man hoppas ju. Men igår kväll läste jag att det blir senare pga ändringar i oljebehållaren. Har dock ej verifierat det, så hoppet lever. Det är ju som sagt många "som hört" mycket... Därmed inte sagt att det inte är som så. :/Min slutledningsförmåga säger mig att om en Norrbottning fått det leveransbeskedet så bör ju vi som har "hört" talas om leverans i december andas ut lite.
Mycket bra!