Vi som inte har någon ansiktsbok kan väl inte se vad det är på länken lr är det något som är galet med den?
Før er som inte har ansiktsbok så førestæller bilden en fraktsedel på en låda innehållande ett stycke SR Viper MTX 153". Bilden ær antagligen tagen i området runt Skellefteå...Vi som inte har någon ansiktsbok kan väl inte se vad det är på länken lr är det något som är galet med den?
Trevligt att dom nu har börjat leta sig uppåt i landet.Før er som inte har ansiktsbok så førestæller bilden en fraktsedel på en låda innehållande ett stycke SR Viper MTX 153". Bilden ær antagligen tagen i området runt Skellefteå...
Kan inte med hur man gør før att lægga upp bilder, och har inte energi eller intresse før att læra mig det just nu heller.
okej - vad kommer folk köra för skidor på sin Yamaha Viper MTX? Jag har alltid kört SLP PP förut och trivts med det, dom bör väl funka fint även på Vipern?
Är det ArcticCat-fästen som gäller? (Visst är spindlarna samma som på M8 osv)?
NTC har lagt ut en bild från idag där dom monterar turbo på en 162" LE. Så dom är i krokarna.Nån som fått sin Mtx LE än då? Eller sett att dom anlänt?
Skickas från min iPhone via Tapatalk