Yamaha Phazer MTX "Chris Edition"

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.215
1.047
113
Stora Blåsjön
Har läst artikeln i tidningen nu, lite synd på färgåtergivningen på bilderna, ser nästan lila ut.. när det ska va blått.

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
Har helt missat början av denna tråd och har bara kollat lite då och då senaste tiden. Men tog mig ikväll tid att kolla igenom hela tråden och vet egentligen inte vad jag ska skriva, finns nog inte tillräckligt med ord. Men helvetes imponerande bygge, minst sagt. Och det coolaste av allt är att du ritat och tillverkat mycket själv och inte bara handlat färdig prylar.
Stora tummen upp till en sjukt häftigt bygge, riktigt imponerande.
Tog ju "lite" tid att läsa igenom men det var det värt och de blev bara mer och mer intressant..

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Synd om bilderna blev missvisande :(

Förhoppningsvis ligger tidningen i brevlådan då vi kommer hem ikväll :)

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
hej, fint projekt! läste i en annan tråd att du var uppvuxen i nyykaabi, bor själv här :)
Tackar!

Japp flyttade till Göteborg -99. Uppväxt i centrum men bodde dom sista åren innan jag flyttade i Gunilack.

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Du måste ju underhålla oss inför nästa säsong också! Dags för en Nytro, tycker jag... :eyebrows:

:blink1:

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Du måste ju underhålla oss inför nästa säsong också! Dags för en Nytro, tycker jag... :eyebrows:

:blink1:
Ja det känns lite tomt nu då man inte har något att pyssla med :) Men lite planer för Phazern har jag till sommaren

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Håller på och kollar över lite möjligheter till att fortsätta detta projekt under sommaren igen. Det finns ju alltid grejer som går att göra ännu bättre.
Kom gärna med input!

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
Har tyvärr missat denna projekttråd :)

Läste om det i tidningen och jag måste säga att resultatet blev riktigt jäkla bra.

Vad blir nästa steg då, hinka ner en motor från en nytrosa?

Siralopne

Välkänd medlem
17 nov 2010
2.032
0
36
Om alla från forumet lägger en slant var och du säljer phazern så har du ju råd med en nytro! :) Skulle vara intressant vad du skulle göra för mods men den!

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Kanske dags att kontakta Yamaha :) Finns ju flera moddade Nytros redan...men...vi får väl se vad det blir. Men mest troligt är att jag vidareförädlar Phazern...