Ja men de var 3 alternativ Gul , vit elr orange ?, har inte lusta att köpa alla 3 och testa, kan du säga vilken du tror skulle bli bäst ?En bit upp var det en grym arcticexpert som tipsade om två fjädrar.
ja den gula här hårdare än den röda men på min zl så blev det ingen skillnad
Ta den orange/vita. Billig och bäst.
okok låter som man inte ska ta Gul iaf ! , Men då så kommer jag nog köpa en Orange eller vit hos bengas snart dåSkulle inte ta gul iaf! kolla om du hittar någon lila, som det sitter på min.. kanske följde med när gamla ägaren köpte v-kit
Ingen skillnad alls för det är samma fjäder.okok låter som man inte ska ta Gul iaf ! , Men då så kommer jag nog köpa en Orange eller vit hos bengas snart då
är det mycket skillnad på den oranga och den vita ?
Jaha Men den Lila då ? om jag ska välja mellan den lila och vit/oranga ?Ingen skillnad alls för det är samma fjäder.
Den är orange med ett vitt streck.
Hos bengan så finns det både lila och vit/orange , så ska ja ta lila då ?Lila om du hittar, annars vit/orange :ciao: Lånar tråden lite, vad ska man byta till för dämpare(framvagn) om man ska hoppa med maskinen zl 500-99? sitter orginal på nu-.-*
Okej hur fungerar dom då? var fick du tag i dom?:ciao:jag har engans/engendals dämpare på min
Prova lila. Har kollat och det är vad som sitter på min, det optimala hade ju fortfarande varit v-kit om du har rådHos bengan så finns det både lila och vit/orange , så ska ja ta lila då ?
Men räcker de med att bara byta denna fjäder sen går den som jag vill elr måste ja byta nå mer ?
okok , jo jag har råd men vet inte om ja vill lägga ut pengarna på de då de är en såpass " gammal " skoter.Prova lila. Har kollat och det är vad som sitter på min, det optimala hade ju fortfarande varit v-kit om du har råd