Senaste aktivitet

• Mr-twostroke
    Mr-twostroke svarade på tråden Skid dollys.
    Jag gjorde typ likadana av billiga plastbelag.
  • Mr-twostroke
    Mr-twostroke svarade på tråden Skid dollys.
    • IMG_1332.png
  • Divra55
    Divra55 svarade på tråden Polaris RMK Assault -12.
    Tjena tänkte höra om nån har nå bra tips på vkitt till lek har funderat på ett motorhusets steg 2. Sen om nån har nå bra ställe och...
  • R
    Hej Köpte en begagnad Yamaha sidewinder från firma som skulle vara optimerad till 250hp. Nu i efterhand så undrar jag om det går att...
  • L
    Limedog reacted to Henrikssons's post in the thread Boondocker, ranger eller freeride with Gilla.
    Till din lista kan man nog även lägga till Lynx Xterrain och ev. Ski-doo Backcountry. Ski-doo Summit tar jag inte med, den är lite väl...
  • N
    Tjena ska hämta ut en ny Freeride 2025 på någon veckan, och satt och funderade om man ska be dom montera dit extra boogie hjul för att...
  • N
    Norrbotten89 svarade på tråden Skid dollys.
    Låter ju som att det där kan vara lösningen om mina Dolly hjul inte kommer fungera, så länge de där remsorna inte flyttar sig när man...
  • N
    Norrbotten89 reacted to monno's post in the thread Skid dollys with Gilla.
    Ja dom håller sig kvar, nu har jag mina lösa bara för jag brukar flytta runt dom (då jag är snål) men går ju att skruva fast dom vi...
  • M
    monno svarade på tråden Skid dollys.
    Ja dom håller sig kvar, nu har jag mina lösa bara för jag brukar flytta runt dom (då jag är snål) men går ju att skruva fast dom vi...
  • N
    Okey jag får prova med dom jag köpt då, men det går alltså att hanka sig framåt med Dollys på när det är snö underlag?
  • N
    sitter dom där kvar på garagegolvet/släpet om man kör upp? Dom ser ut att kunna korva ihop sig direkt? och styrstålen trycker inte...
  • N
    Norrbotten89 reacted to JAAG's post in the thread Skid dollys with Gilla.
    Dollysen går lika dåligt, eller bra, köra med ute på någorlunda jämnt underlag som inne. Trixet är att få dom sitta still under skidorna...
  • J
    JAAG reacted to Norrbotten89's post in the thread Köpråd brp crossover with Gilla.
    Det blev en Ski doo freeride 146 med löstagbar stänklapp! :)
  • J
    JAAG svarade på tråden Skid dollys.
    Dollysen går lika dåligt, eller bra, köra med ute på någorlunda jämnt underlag som inne. Trixet är att få dom sitta still under skidorna...
  • M
    monno svarade på tråden Skid dollys.
    Ska man bara "in och ut" så har jag löst det med två paket Julas glidskenor. Sen om man vill flytta runt i garaget får man såklart sätta...