Polaris har jobbat hårt med sina motorer till 2023! Man har stoppat ner turbon i flera modeller och segment. 850:in har vuxit till 900cc i vissa modeller! Förra gången vi såg en Polaris 900cc 2-takt gick det sådär, får hoppas på en mer…
Vi har hållit på en hel del med variatorn på vår Polaris 850 Khaos. Både med att få till önskat tillslagsvarv samt en snabb backshift, alltså att skotern ska vara med på noterna vid omtag på gasen. Dessutom vill vi naturligtvis att den…
Det där med kortad tunnel kommer standard på Polaris till 2022. Precis som hos Lynx hittar vi kort tunnel även på en 146” lång maskin. Att Matryx skulle komma på lössnömaskinerna var kanske ingen överraskning, kanske inte heller att de…
https://youtu.be/r28aidpt8Lk
INFO:
Förarmiljö
12 cm smalare konsol och nästan 8 cm mer plats för knäna.
Smalare tank och design ger mer plats ben och knän vilket leder till mer rörelsefrihet mellan sidorna.
Maximerat skydd mot vinden…
The 2021 600R is the latest iteration of Polaris’s dedication to technology development, and the dominance of the INDY XCR and RMK Khaos are the result of that technology across our snowmobile lineup. 2021 Polaris 600R Race Sled…
Nu har vi snart kört in vår långtestmaskin och det har även blivit en del pulande med variatorn. Vi ville speciellt få upp tillslagsvarvet på 850:in då det låg på moderata 3250 rpm. Man har säkerligen lagt tillslaget så lågt för att…
Vi använder cookies för att säkerställa att vi ger dig den bästa upplevelsen på vår hemsida. Om du fortsätter att använda den här webbplatsen antar vi att du är nöjd med det. AccepteraLäs mer
Please support this website by adding us to your whitelist in your ad blocker. Ads are what helps us bring you premium content! Thank you!