Sv: Yamaha Phazer MTX -07 "Facelift"
Kul att se att det finns folk som inte är rädda för att skruva iaf!!
Kul att se att det finns folk som inte är rädda för att skruva iaf!!
Jag tycker det bara är kul Sen har jag tävlat med bilstereo tidigare och där skulle allt dokumenteras och sen bedömdes allt jobb även sånt som inte syntes...så man har är väl lite "arbetsskadan" sen dess ocksåavundas hur jäkla noga du är när du skruvar! själv när man rör en mejsel så har man kaos runt sig
Törs man fråga om du kollat nå på vad slutsumman blir med ny matta nerdrevnign etc etc? är också jävligt sugen på att nån gång förlänga men då känns det som att nerdrevning å v-kitt är obligatorisktDet som tillkommit på listan är att det nog blir en ny matta 151" med 2" kammar och tillbakaflyttad boggie för bättre attackvinkel
Blir också ett varitorkit och ev. neddrevning. Beror på vad som sitter i min...finns tydligen 2 varianter endera med 17/41 elelr 19/41 sitter det 19/41 på min så blir det nog 2 kuggar ner till 17.
Skulle inte sitta fel med lite mera effekt men det blir inget sånt denna gång iaf.ser bra ut blire inge turbo eller liknande skoj på den också när du liks är igång ?
Menar du på den lilola "trekanten" längst bak på fotstegen? För det är redan planerat att det även skall vara en matchande del där.och förläng betterboardsen så dem täcker bak kant på fotsteget komma bli mycket snyggare