lite OT: Vart är du å kör runt säfsen ? uppskattad snömängd ?Då har man iaf hunnit testa lite iaf....och även hunnit mes första fastkörningen. Men allt har funkar perfekt hittils iaf...så jag är mycket nöjd med dom modifieringar jag har gjort
Förlängningen är ju inte jättemycket. Sen så monterade jag ju variatorkittet också så den känns riktigt pigg nu. Så den känns rappar nu än innan.Hur känns det effektmässigt då? Jämfört med utan förlängning?
Ser för jävligt snygg ut!
Jag har inte sett att det skall vara böjt någonstans. Men jag vet inte om det är originalstyre heller...Sjukt fint men bara en fundering, styret är de lite krökt? De ser som så ledsen ut:/?
Det kommer säkert funka bättre nu eftersom jag inte bygger aktivt längre så blir det ju färre som kollar i tråden. Sen har jag ju bildern på min FB sida som "backup"Helt rätt Chris!
Du har en viss bandbredd att använda varje månad på photobucket, och när den har blivit nådd så klipper photobucket så inget syns...
Det går att lösa om du uppgraderar dig, kostar en slant men det kan det ju vara värt..