Kul att du orkade kolla igenom allt Ja det har blivit mycket speciallösningar då min budget inte är så stor så jag bara kan köpa färdiga delar.Sakta men säkert läst mig igenom hela denna tråd då jag själv funderar på att skaffa mig en Phazer. Vilket brutalt jäkla jobb! Jag har setat med ett leende hela tiden och det tog nog en 8h att läsa allt och begrunda dina bilder. Älskar din uppfinningsrikedom och kreativitet, det smittar av sig. Jag brukar skruva mycket men mest serva och underhålla. Men denna tråd har inspirerat och nästa skoter kan mycket väl gå ett liknande öde till mötes haha, så gott jag kan iaf.
Lycka till i fortsättningen, jag kommer följa utvecklingen. Åker själv i dalarna så kanske möts vi någon dag på spåret
Visst är det härligt att kunna påpeka när eleganten har tagit en "genväg", men jag håller med :heh:Smart ide, fattar inte varför yamaha har en extra "spak" till p-bromsen..
Dock har du ju fuskat lite med kabeln där Eltejp fungerar ju inte
Ja'jäklar! Hur kunde man egentligen tvivla...det är faktiskt lött och krympslang under sen tejp för att hålla kabelskyddet på plats
Lite krympslang över det också så blir det top notchdet är faktiskt lött och krympslang under sen tejp för att hålla kabelskyddet på plats
snygg.. men vad är det?pixbox har lite strul med sin server så ingha nya bilder just nu. Dock händer lite på min FB sida dom som har koll på den
Iaf en sånhär har jag beställt idag. Tack till Combine Ab som sponsrat med denna fina "leksak"