haha, såg inte änns det färän nu när du nämnde detritningen som ligger perfekt placerad på "varje" bild är väll en ganska bra fingervisning om hur de ska se ut om några dagar ;-)
haha, såg inte änns det färän nu när du nämnde detritningen som ligger perfekt placerad på "varje" bild är väll en ganska bra fingervisning om hur de ska se ut om några dagar ;-)
Jag tänkte inte ens på att ritningen syntes...den ligger ju där för att jag skall ha alla mått framför mig då jag fixade jiggenritningen som ligger perfekt placerad på "varje" bild är väll en ganska bra fingervisning om hur de ska se ut om några dagar ;-)
Tankarna har funnits och jag har disskuterat lite med olika "Yamaha personer" så det skall gå... problemet är att det blir kostsamt. Först som denna bara motorn 20' sen elsystem och styrbox x-tusen....sen antagligen en massa annat special som kostar...så jag gissar på att det minst kostar uppmot 35-40' innan den sitter i chassit och funkar att köra med.http://www.blocket.se/vasternorrland/Yamaha__fx_nytro_m_tx_er__2008_43230172.htm?ca=3&w=3
Släng ner en sån här motor i skönheten!
Jo, det är sant. Inte en liten summa blir det tyvärr. :/Tankarna har funnits och jag har disskuterat lite med olika "Yamaha personer" så det skall gå... problemet är att det blir kostsamt. Först som denna bara motorn 20' sen elsystem och styrbox x-tusen....sen antagligen en massa annat special som kostar...så jag gissar på att det minst kostar uppmot 35-40' innan den sitter i chassit och funkar att köra med.
Jag undrar hur många privatpersoner det är som genomfört så omfattande ombyggnationer över huvud taget i Sverige-finns det??Har lest gjennom tråden, og må si meg skikkelig imponert over det du har gjort. Hvor mange timer du har brukt på scootern tørr jeg ikke tenke på. Lakkering, tilpassing og modding er jo helt perfekt. Må ta av meg hatten for bygget ditt Boggien ble knallbra !
Har en Phazer FX MCX selv, som jeg skal selge nå. Har hatt diverse prosjekt selv, men ikke så omfattende som det her ! En fryd for øyet.
Gøy å se at det er flere Yamaha entusiaster som virkelig legger sjela i prosjektet.
Mvh: Magne O