a kanske det =) tack för tipset iaf!tjena jag tror att Älvhöjdingen här på forumet har en 38 matta liggandes från sin 440, kolla med han!
jo ja såg den, men de måst va nonslip till den, och det har jag int, jag vet att det går att köpa till för nån tusing men vafan, ja ork int böka me det, int för det ör så bökigt heller men aaKom ju annars ut en fin 44:as på blocket igår för 3k, det är väl ungefär vad man får betala om man inte har jävligt tur =)
Haha, det brukar bli så, speciellt när man vill hålla på så mycket som möjligt med pärlan.Sen så börjar pengarna på att sina, många bäckar små så att säga...
om du 95% led så köp en 38 ripsaw, dom brukar ju inte kosta så mycket och dom håller braVi säg så här, får jag pengar över så blire 44as, annars så köp ja en splitt ny 32as för typ 3 papp på stenmarks o dubbar den, då jag lix kör 95% ledkörning
Sen så börjar pengarna på att sina, många bäckar små så att säga...
Precis=) tackarHaha, det brukar bli så, speciellt när man vill hålla på så mycket som möjligt med pärlan.
Riktigt fräsch maskin du har iaf!
Jå lutar åt nåt sånt jaom du 95% led så köp en 38 ripsaw, dom brukar ju inte kosta så mycket och dom håller bra
så mycket tid du lagt ut på den och nu funderar du på sälja den, sorgligt, men måste man så måste manMen just nu så går jag i andra tankar OM skotern, att han åk ut på blocket i höst efter provkörning o sånt...
För att kortfattat ha råd med bättre verkstadsutrustning o dylikt
Så jag vet ej om den är kvar hela kommande vintern :unsure:
Man tackar för informationen ! då vet jag att jag ska fixa annat gummi som tål bensinkan ju bara skicka en liten varning att det är inte att rekommendera att använda gummit som följer med till insugen från blingfactory
har kört en halv vinter med dom och insidan på själva gummit sitter på utblås sidan på kolvarna för att gummit som dom har tål inte bensin tyvärr;(
Mjo ja får fixa bensintåligt gummi för säkerhets skull , men det gör inget att ni använder tråden att diskutera såna saker det är ju bara massa matnyttig info som jag inte tackar nej tillkan ju höppas men silikon tål tyvärr inte soppa. är ju bara fixa gummi som tål bensin. och det rester som satt sig på kolvarna är inget att bry sig om iaf. nu slutar vi skita ner i tråden ville bara varna för ja sett att han köpt