priser på 1500km service?

Sir Alop

Välkänd medlem
30 sept 2011
1.078
0
16
Hur i helvete kan dom ta 2100 för lite fett i nipplar och lite kontrollpunkter?

Helt galet!

Siralopne

Välkänd medlem
17 nov 2010
2.032
0
36
1575 fick jag betala för första service varav 1050 på kvittot stod under "service" sen 300~ moms, olja i kedjehus samt en avgaspackning(?) tror jag det var dem hade bytt.

ChrisGoransson

Välkänd medlem
6 dec 2009
636
1
16
för nära kusten
Hans Eriksson AB i Frövi. Jävligt seriösa och bra att ha att göra med!
Kul att folk har olika uppfattningar! jag & far köpte varsin maskin där. Det var första och sista gången om jag säger så! Nä nästa gång jag handlar blir det hos VMC eller Åsarna.

Exakt vad görs på pro:n?? Feta nipplar & spänna mattan?!

nikohm

Välkänd medlem
4 jan 2012
632
1
16
Dom kollar remslitage på driven men tar väl ca 1minut. Man skulle kunna ta det på löpande räkning ;)
för servicen kan max ta 1timme med inkörning och utkörning.

nikohm

Välkänd medlem
4 jan 2012
632
1
16
Var just och betalade 50mila och det gick på 1400 bagisar, dyrt men men dom ska ju också leva !:blink1:

barbiekent

Välkänd medlem
9 jul 2009
456
0
16
Kul att folk har olika uppfattningar! jag & far köpte varsin maskin där. Det var första och sista gången om jag säger så! Nä nästa gång jag handlar blir det hos VMC eller Åsarna.

Okej, vad var det som gjorde er missnöjda när ni köpte där? Är bra att veta vad andra tycker om dem också.
Jag har köpt 2 nya maskiner där och jag har bara positiva erfarenheter av dem hittills.
Ja, jag skulle också vilja handla av VMC men har 80 mil enkel resa tyvärr. :p

Dom gör väl det du säger + en del annat men det är ju fortfarande dyrt kan tyckas.

ChrisGoransson

Välkänd medlem
6 dec 2009
636
1
16
för nära kusten
Okej, vad var det som gjorde er missnöjda när ni köpte där? Är bra att veta vad andra tycker om dem också.
Jag har köpt 2 nya maskiner där och jag har bara positiva erfarenheter av dem hittills.
Ja, jag skulle också vilja handla av VMC men har 80 mil enkel resa tyvärr. :p

Dom gör väl det du säger + en del annat men det är ju fortfarande dyrt kan tyckas.

Servicen! Arrogant mottagande trotts att man pungat ut massvis med pengar, nej det var sista gången jag letade efter ett bra pris. Nästa gång betalar jag gärna mer stålar bara jag får ett bra bemötande! Handlade mina variatorgrejor ifrån snökompaniet och där var service känslan kanon trotts att det inte rörde sig om några större summor pengar.