Hans Eriksson AB i Frövi. Jävligt seriösa och bra att ha att göra med!Vart servar du ?
Hans Eriksson AB i Frövi. Jävligt seriösa och bra att ha att göra med!Vart servar du ?
Kul att folk har olika uppfattningar! jag & far köpte varsin maskin där. Det var första och sista gången om jag säger så! Nä nästa gång jag handlar blir det hos VMC eller Åsarna.Hans Eriksson AB i Frövi. Jävligt seriösa och bra att ha att göra med!
Dom kollar remslitage på driven men tar väl ca 1minut. Man skulle kunna ta det på löpande räkningExakt vad görs på pro:n?? Feta nipplar & spänna mattan?!
Dyrt?? Lundström i Kiruna tar 2200 bagisarVar just och betalade 50mila och det gick på 1400 bagisar, dyrt men men dom ska ju också leva !:blink1:
Okej, vad var det som gjorde er missnöjda när ni köpte där? Är bra att veta vad andra tycker om dem också.Kul att folk har olika uppfattningar! jag & far köpte varsin maskin där. Det var första och sista gången om jag säger så! Nä nästa gång jag handlar blir det hos VMC eller Åsarna.
Exakt vad görs på pro:n?? Feta nipplar & spänna mattan?!
Okej, vad var det som gjorde er missnöjda när ni köpte där? Är bra att veta vad andra tycker om dem också.
Jag har köpt 2 nya maskiner där och jag har bara positiva erfarenheter av dem hittills.
Ja, jag skulle också vilja handla av VMC men har 80 mil enkel resa tyvärr.
Dom gör väl det du säger + en del annat men det är ju fortfarande dyrt kan tyckas.