Vart hittar man dessa till vettig peng då, enda anledningen att ja vill byta är för att ja inte vill lägga 4 papp varje gng en arm går.min maskin me timbersled framvagn osv,
Ja jg bytte just därför jag med, sen håller dom här mkt bättre! Köpte dom av NTC, ( modshop. Se) köper man a-armar löst tro ja dom kosta typ 1700:- st, Jag ha en komplett extra för säkerhets skullVart hittar man dessa till vettig peng då, enda anledningen att ja vill byta är för att ja inte vill lägga 4 papp varje gng en arm går.
Detta kitt är väll med spindlar åxå?
Va kostar lösa armar?
Då har ni ju klarat er bra. Jag är uppe i 8 remfransningar nu på 64 mil! Skotern tål ju inte ens slätlanne längre utan att remmen fransar sig. Igen fel hittas. Nåt är helknas, men vad?Har smällt 4 på 72 mil! Har schimsat sekundären nu och det blev bättre men rem tempen är fortfarande alldeles för hög! Man bränner sig ju på remmen! Hörde idag ryktesvis att dom kanske har hittat felet! Men vi får höra inom några dagar!
Schimsa sekundären, hjälpte på min, eller vart lite bättre iaf! Men det kommer en lösning inom kort! Förhoppnings vis få man veta vad i veckan!Då har ni ju klarat er bra. Jag är uppe i 8 remfransningar nu på 64 mil! Skotern tål ju inte ens slätlanne längre utan att remmen fransar sig. Igen fel hittas. Nåt är helknas, men vad?
Från vem kommer denna lösning ?? Och hoppas du meddelar genast du vet.Schimsa sekundären, hjälpte på min, eller vart lite bättre iaf! Men det kommer en lösning inom kort! Förhoppnings vis få man veta vad i veckan!
Ja polaris är en lösning på spåren!Från vem kommer denna lösning ?? Och hoppas du meddelar genast du vet.
Och framvagnar ja det är en balansgång men jag byter hellre a-arm 3 gånger per vinter än chassit 1 gång.
Verkar som 13 har styvare armar än tidigare iaf.
Finns då 2 snea chassin i min kompiskrets med bara krökt kulbult i övre a-arm men armarna hela .......
std 13 framvagn å inga jättesmällar men tar det rätt så boooom
Fick höra samma idag när jag hämtade min från service. Hoppas man får veta snart!Ja polaris är en lösning på spåren!
Har ni fått remmar på garanti ni som skjutit många ? tänkte eftersom dom säger att dom snart har en lösning så har dom ju erkänt att dom har problem å då borde man få remmarJa polaris är en lösning på spåren!
Ja nån rem! Beror nog mycket på vilken handlare du har! Men ligg på dom så borde du få!Har ni fått remmar på garanti ni som skjutit många ? tänkte eftersom dom säger att dom snart har en lösning så har dom ju erkänt att dom har problem å då borde man få remmar
Lyfter min egen fråga, nån som har en aning?Märkte idag när jag var ute och körde, när jag svänger vänster så gnisslar det någonstans från boggien/mattan. Någon som haft samma eller har någon ide vad det kan vara? Mattan kanske inte är riktigt centrerad?
Har noterat det nån gång när detär plusgrader, och mattan (tror jag) tar i chassiet vid långsamma svängar.. Kan kanske ta i nån annan stans... Men bara vid +Lyfter min egen fråga, nån som har en aning?
Jag ska försöka leta idag, men kan ju vara lite svårt att se eftersom det bara låter när man svänger vänster. Kanske inte är nått att bry sig om men lite små irriterande ljud :sHar noterat det nån gång när detär plusgrader, och mattan (tror jag) tar i chassiet vid långsamma svängar.. Kan kanske ta i nån annan stans... Men bara vid +
Har noterat det nån gång när detär plusgrader, och mattan (tror jag) tar i chassiet vid långsamma svängar.. Kan kanske ta i nån annan stans... Men bara vid +