W
Hmm, kan säga så mycket om tieden .... Att den är en suverän variator och rem problemen upphörde efter att jag monterade den.Hur många kör med team tieden? Är den verkligen så bra som det påstås?
Ska bli intressant å höra!Hmm, kan säga så mycket om tieden .... Att den är en suverän variator och rem problemen upphörde efter att jag monterade den.
Men är inte nöjd med hur den fungerar på just RMKn bland träden, missförstå mej rätt. Varven ligger alltid rätt... Men den känns lite för följsam, så jag upplever att jag inte kommer upp lika snabbt på snön.. Men jag har kört dubbelt så långt med remmen jämfört med de andra kitten, Jon å Jimmy är dock väldigt hjälpsamma så jag väntar på en påse godis för att se om jag kan få till ett trädkramar kitt av den!
Ska köra lite tester på switchback pro r och switchback assault, i riksgränsen under påsken
Min övre vänstra har tappat färg i några fogar och det syns inga sprickor eller liknande skador på dom heller. Lacken ser ut att vara väldigt tunn.Måste fråga om det är nån mer som haft samma problem vid skarven som du lagt upp bilder på sen kanske 5 cm nedanför har all färg försvunnit trodde först jag hade fått en smäll på ena sidan dock såg det likadant ut på andra sidan o jag vet att jag inte åkt på nån hårdare smäll iaf o det ser rakt ut?
Okey då vet jag att jag inte är ensamenMin övre vänstra har tappat färg i några fogar och det syns inga sprickor eller liknande skador på dom heller. Lacken ser ut att vara väldigt tunn.
resten släppte i förra veckannågon som vet om kolvarna fortfarande är rest noterade till -13s 800cc?
Ca 2000 kr i Sverige och ca $ 165 i USA. Har den gått sönder innan den skall bytas enl. Serviceplanen skulle iaf jag reklamera den. Men annars är det ju vettigt att ha en dito med sig i reserv, det tänker jag ha nästa år när jag åker PRO.Vad kostar en quick drive rem?
Ca 2000 kr i Sverige och ca $ 165 i USA. Har den gått sönder innan den skall bytas enl. Serviceplanen skulle iaf jag reklamera den. Men annars är det ju vettigt att ha en dito med sig i reserv, det tänker jag ha nästa år när jag åker PRO.
Det är 2 små "konor" som man använder och till alla som tror att det ska gå att montera utan ute i skogen säger jag bara lycka till,helt stört omöjligt,mkt jävelskap,jag har monterat en på verkstan utan rätta verktyg och de va inte lättMen vist måste den byta med nått "special" verktyg? Är det något du måste ha med dig då också isf antar jag?