Min ÅF har rätt bra koll på bägge två hörs det som. Bryr mig mer om prestanda och inställningar.Jag skulle ha satsat på MCX då du har nära till tillverkaren vid funderingar och ifall det jävlas.
Min ÅF har rätt bra koll på bägge två hörs det som. Bryr mig mer om prestanda och inställningar.Jag skulle ha satsat på MCX då du har nära till tillverkaren vid funderingar och ifall det jävlas.
Var förbi på Nian och tittade litenä nu började det pirra i magen
trist bara att man ska behöva vara nojig varenda gång telefonen ringer den närmsta månaden hehe
Jo var väll tänkt så men det blev bara ett, förmodligen det främre...Var det inte bara på M modellerna det finns dubbla hål så man kan byta om man vill?
Var det inte bara på M modellerna det finns dubbla hål så man kan byta om man vill?
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2http://www.snowestonline.com/forum/showthread.php?p=3119700 skrev:Tie rod location moved forward 0.625” for tighter turning radius.Spindle machined to allow clearance for the sharper turn.The option of choosing multiple tie rod locations has been omitted.
Nästan häftiga priser med tanke på att det inte nämns ett pip om variatorer. Går det verkligen trycka ut 230hk med orginalvariatorer?Ca 7500:- för steg 1, 194hk
Ca 14500:- för steg 2, 227hk.
Plus montering
Källa: Alf Sundström Snowrider
Var förbi på Nian och tittade lite
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/542026_10151028636431526_521455002_n.jpg
edit: Är inte två hål i spindlarna så man kan välja styrutslag... Har jag missat nå att dom inte skulle ha det eller?
Man får mer styrutslag på M och XF-maskinerna, ej på F-maskinerna om jag förstått det rätt...Ja, styrutslaget är fixat till 2013 maskinerna. Man flög halverst av styret när man skulle sno på provkörningen, stor skillnad.
HahaKonstigt att du märkte sån skillnad, maskinerna på Roadshowen hade nämligen 2012-spindlar och således det gamla styrutslaget ;-)
Provkörde bara xf 1100 turbon för att få känna karaktären i motorn, och den hade då betydligt mer utslag än vad min hcr har!Man får mer styrutslag på M och XF-maskinerna, ej på F-maskinerna om jag förstått det rätt...
Konstigt att du märkte sån skillnad, maskinerna på Roadshowen hade nämligen 2012-spindlar och således det gamla styrutslaget ;-)