Japp.haha nej verkligen inte tanken slog mig aldrig
visst är det Team industries art nummer som gäller ?
arctic-cat gör inget eget 20 t drev ?
Mvh
Dan har koll på det.
Japp.haha nej verkligen inte tanken slog mig aldrig
visst är det Team industries art nummer som gäller ?
arctic-cat gör inget eget 20 t drev ?
Mvh
Nu har ju vid inte riktigt haft den typen av snö jag vill ha, men en del branter och snö har jag hittat åt på mina nu 50 mil.
Kör jag som en fjolla då jag tycker maskinen trycker på helt okey utan att man ska måste föra tankarna åt en nerdrevning?
Helt underbaramed MDS vikter så är remproblem ett minne blott, ett grymt remtryck med dessa vikter
Även utan dem så var det inga problem under säsongens 40 sista mil.med MDS vikter så är remproblem ett minne blott, ett grymt remtryck med dessa vikter
83,3 gram kör jag med på min -12:a.K-len, vad rekomenderade steve för viktning på mds vikterna? jag har en m800 -13 oxå
Frågar här för din inbox är full!
God tanke, men det hjälper nog inte för mig. Det är just precis i typ downhill U-turns, där man behöver pulvret, som min boggar, och då lär utblåset vara i luften iom att man oftast bryter åt vänster.Har någon upplevt att maskinen vill tveka/boga när man stannat i djupsnö och ska iväg igen?
I vilket fall så har min 13 hållit på med dessa dumheter och för att motverka detta så har jag fått pumpgasa några gånger för att den ska vakna...
Det är ju givetvis avgas utblåset som täpps igen eftersom A-C inte har någon plåt som styr bort snön.
SÅ jag köpte en från Lokala polaris handlaren för 210kr ; ART 5254057 Deflector, Snow, Exhaust .
Den passade ganska hýfsat endast det ena örat som man får bocka om lite grand.
Körde 8 mil i helgen i 120 cm puder utan en enda tvekning under hela helgen