Tycker att dämparna på freeriden var jävligt mjuka också men å andra sidan blir skråkörning lite otrevligt med hårda dämpare!Dock har jag hittat en till negativ sak, framdämparna bottnar väldigt lätt.
Tur att det finns bottningsgummi !
Tycker att dämparna på freeriden var jävligt mjuka också men å andra sidan blir skråkörning lite otrevligt med hårda dämpare!Dock har jag hittat en till negativ sak, framdämparna bottnar väldigt lätt.
Ja, jo. Men det är väldigt otrevligt också när man transporterar sig efter led i 30km/h och dämparna bottnar i nästan varenda grop. Gjorde också bara ett fjuttigt dropp och det kändes inte bra när jag landade.Tycker att dämparna på freeriden var jävligt mjuka också men å andra sidan blir skråkörning lite otrevligt med hårda dämpare!
Tur att det finns bottningsgummi !
Kanske skall skaffa en snabbkrängare, jag har då beställt en !Kopplade lös krängningshämmaren. I samband med det lösare föret nu svängde det riktigt dålig på smålös led (fick 2-3 dm snö i helgen). For av en gång ut i ett dike... hann be en liten bön om att en stor sten inte väntade där
Okej. Ripngrip? Känns som att många har pajjat a-armar redan alla är så sugen att köra fast det inte är nå vidare före hehe.. Kör du förstärkningarna för att försöka rädda s-modulen? A-armarna skyddas väl inte nå vidare? Känns som att dom böjs/knäcks väldigt lätt. Kan det inte bli så man stadgar upp hela framvagnen för mycket med förstärkningarna så s-modulen lättare blir sne? Dom kör väl a-armarna lite veka pga att inte pajja s-modulen..Mina förstärkningar är på posten ännu, å fick lägga en beställning på en a-arm idag, lite närkontakt med en sten... Få se bättre sen hur smodulen klarat sig, skeptisk dock den gjort det...
Annars kan jag säga det lätt är den roligaste lössnö maskin jag kört! Satan så smidig och rapp :-D