Sen att du bara kört 34 mil med din xm kan ju förklara saken?
Tillåt mej småle! Jag ska berätta vad som hela tiden gjort mej misstänksam mot xm, och vad som tillslut fällde avgörandet till varför jag valde att prova en..
Jag har spänderat timtal med att gå igenom youtube sökande efter bevis för att xm går att hantera bland träden med kontroll, hur många videos med burandt style hittade jag zip nada nothing!
Men så släptes bomben, brett rasmussen signade för skidoo, det som slog mej var att han aldrig skulle ge upp ett typ 30årigt sammarbete om han inte trodde på maskin, han är ju inte direkt purfärsk om man säger så.... Ställ er frågan till varför man kan hitta 1000 klipp där massa olika (till och med svenska) förare som hanterar PROn som kungar, är det en slump att alla talanger väljer poo??
Jag är helt övertygad om att rasmussen kommer få någotsånär ordnig på skidoon och det kommer massa klipp där xm presterar, men dom kommer inte vara som tagna ur kartong, tro mej..
Ni som nu vill säga att en viss corey micku kör som en demon på hur många klipp som helst, ta då och läs mina tidigare inlägg om när jag redan nu anser att xm kommer dominera, och kolla sen vilken snötyp alla hans klipp har...
Men ni har rätt man ska skaffa en maskin som passar ens körstil, efter 400mil på skidoo skajag försöka hitta något som passar mej bättre, jag räknar med ca:50 mil innan jag kan säga bu eller bä....
Kör hårt med ett leende!