E-tekken drar mer eftersom den har lite mer hästars.1-2L låter som önsketänkande, inte ens min förra 600 tog så lite när man lekte i skogen.
Någon som kört 800 e-tecen pudret? sku va intressant å veta hur mkt det egentligen skiljer,
Går inte jämföra förgasare och insprut så enkelt...8mil på en tank käns kort.. Så enligt hästar=förbrukning så borde 600e-tecen dra mer än 600ss;en men de gör den inte ( egna erfarenheter )
Fick min 12a för 100lök.det går nog säkert att få en 12a för 100k.
8 mils lössnö-lek är ganska tidskrävande-om du inte räknar 8 mil transport i ospårad lössnö på myrar som lössnökörning..?8mil på en tank käns kort..
8mil på en tank käns kort.. Så enligt hästar=förbrukning så borde 600e-tecen dra mer än 600ss;en men de gör den inte ( egna erfarenheter )
Folket ljuger/överdriver, finns inte en chans att du får den under 2 L/milen vid "riktig" körning. Tror inte du har något måndagsex, både jag och asker ligger på ~5-7 liter/milen om man bara kör djupsnö... Så ja faktiskt, låter helt sjukt med 8 mil på över 40L soppa men det är så det är, samma med alla 800or på marknaden...5-6L/milen tog min i pudersvängen. polarns m:8a tog samma/lika mycket, finns dock folk som säger att den tar kring 1-2L/milen när dem kört pumpgasande lek i puder. Så måste fått ett måndags ex tyvärr, dock en underbar maskin om man åtgärdar fotstegen.
Pron har semi direkt insprutningFast visst äre typ direkt-inspruta i e-tecen men inte i PROn?
Personligen så så skulle jag utesluta m8:an tills remproblemet är bevisat borta och det återstår att se om fixen som är släppt kommer att fungera i vinter, hoppas verkligen att de har lyckats till i år.Jo vafan kan man lägga 100lax på leksak så skit samma hur mycke den sug i se,, bara kul å diskutera. Å btw ha inte arcticen mest hk enligt specs? Käns som att alla utesluter den,
Sant,, körde ski-doo förra åre å tyck dom värka veka men ha aldrig kört eller skruva i en PRO så kan ju inte säga om dom e bättre/sämre. Men antar att detaljer blir klenare när allt ska va så lätt som möjligt...Personligen så så skulle jag utesluta m8:an tills remproblemet är bevisat borta och det återstår att se om fixen som är släppt kommer att fungera i vinter, hoppas verkligen att de har lyckats till i år.
Men som sagt innan dess är det ett osäkert kort, spelar ingen roll hur bra motorn är om man ändå inte får någon framdrivning...
Det mesta jag fått igenom min E-tech är 4 liter milen.Någon som kört 800 e-tecen pudret? sku va intressant å veta hur mkt det egentligen skiljer,