Tjena! Det är ju alltid samma sak efter en stund ute på skotern. Man ser inget eftersom gogglarna immar igen. Hur gör ni för att slippa det? Kan tänka mig att det ofta beror på masken man har i hjälmen också:mmph:
Finns dessa googles att köpa i sverige, eller är det import som gäller?Alternativt byt glasögon, Klim Radius utklassar alla andra i im tester, dessutom är de bland skönaste googles jag haft.
.
Du släpper in luft som tar hand om vattenångan som orsakar imman, samma princip som när du hänger ut kläder för att torka....typ ^^Okej tack för tipsen! Ska prova. Fast borra hål, hur skulle det hjälpa?:wondering:
Har ingen aning faktiskt, ring och kolla med de handlare som säljer Klim.Finns dessa googles att köpa i sverige, eller är det import som gäller?
Du borrar bara genom första linsen(utifrån).ni borrar alltså igenom alla glasen? om inte det är enkelglas då..
drar det inte kallt? måste vara irriterande att ha blåsande vind i ögonen, kan ju dom frysa ihop istället haha..
Skulle vara bussigt om du gjorde det!Jag kör bara enkel linser och borrar sådels helt igenom.
Det drar varken vind eller kallt, det känns helt enkelt inte alls av annat än att du slipper imman.
Kan försöka fixa någon bild om det är av intresse.