nån som provat sin nya än då? var ut med min på legdan i tisdags har kommit ytligare 10cm sen dess blir nog köra ut den imorgon igen
Äsch, köper inte det alls när det handlar om snowcheckade förbeställningar som ja görs tidigt.Ganska enkelt varför amerikanarna kan välja precis vad dom vill. Då maskinerna görs over there.
Värre för vi i sverige där polaris sweden arctic-cat osv försöker få reda på genom sina åf vilka maskiner som verkar vara mest intressanta.
Blir alldeles för dyrt för generalagenterna att ta hem precis varenda modell som finns.
Pics, or i didn´t happennån som provat sin nya än då? var ut med min på legdan i tisdags har kommit ytligare 10cm sen dess blir nog köra ut den imorgon igen
Nice =)okey här är beviset
Jag kanske inte begriper, men är detta inte en något märklig paralell att dra upp?Och de 3 märket ska byta ut 300-400variatorer...
3 mil in i landet från byskeVars är du å kör? Hämtar ut mina prylar på måndag så man är bra sugen å få ihop den nu =D
Hämtade min rmk Assault i helgen, men här kring kusten är det nog så lite snö än.. Har du kvar 10-62 i din eller? Hur mycke snö har det kommit hos dig?Fan vilken abstinens! Trodde i min enfald att lördagens 3timmars tur bland träden skulle dämpa suget.. Men inte då! Man är alltså 40+ och total retard! Riktigt bra smäll i 14.. Har förvisso inte lastat i rätt vikter men känns helrätt.. Och till er som funderar på 36" framvagn kan jag bara säga, jag var helt chanslös att hänga på polarn när han stanna, vända på en femöring.. Glida på skrå nerför snöfattiga sluttningar.. Själv är jag grym motståndare till 36an men den äger när det blir lite snö eller tö, skaryta.. Bara att erkänna!
Kom igen nu börja snöa.
Vart innanför byske var ni och körde? Med tanke på den lilla snömängd vi har inne i stan.Min 30 max 60cm vi hade nån driva på +1meter men d va drivsnö..
Man får va försiktig med att lägga ner framvagn för hårt...
Ni får rapport från gränsen å glaciären på måndag kväll! Dom hotar med 40-60cm dump till helgen!
Läs igen...Vart innanför byske var ni och körde? Med tanke på den lilla snömängd vi har inne i stan.