Dom måste satt fel pris på denEn ny undre a-arm till 13 swb kostade 1200kr polaris original från järvsö motor. Min brorsa som knäckte sin vid en stubbkänning å köpte ny, samma a-arm på indy, swb assault å Rush.
passar inte rakt av iaf, då burands steg är smalare, passar rmk. problemet är infästningen i fotholken, även bakre infästningen av boggien sitter olika.Skulle vilja byta fotstegen på min SW 2011 till Burandt’s HD Powder Trac. Ngn som gjort detta och hur det passar?
Jag är inne på min 3dje a-arm nu och jag har då fått betala ca: 2600kr hos Polaris för en ny.En ny undre a-arm till 13 swb kostade 1200kr polaris original från järvsö motor. Min brorsa som knäckte sin vid en stubbkänning å köpte ny, samma a-arm på indy, swb assault å Rush.
Du får gärna länka till den annonsen för jag behöver en ny nu igenSåg en på blocket igår som gör a-armar för 1500:-/styck till swba osv.
Ja du måste kapa skenorna och montera dit en stabaxel."måste" man kapa skenorna å montera antistabkit vid montering av nonslip i samband med byte till peak 2,5? eller bara som extra säkerhet?
Tråkigt för dig då. Jag gav 1200:- kr för ny undre a-arm till min assault swb. Bara för kul så kollade säljaren upp vad en lackerad undre a-arm till en swb retro alltså en rödlackerad då kosta den 1700:- har jag för mig, kanske kostade ännu mer med.Jag är inne på min 3dje a-arm nu och jag har då fått betala ca: 2600kr hos Polaris för en ny.
Vart köpte du A-armen då? för då ska jag bannemej ringa min återförsäljare och lämna dom andra som referens Ang varför jag får betala 2600kr medan andra ÅF bara tar ca: 1200kr...Tråkigt för dig då. Jag gav 1200:- kr för ny undre a-arm till min assault swb. Bara för kul så kollade säljaren upp vad en lackerad undre a-arm till en swb retro alltså en rödlackerad då kosta den 1700:- har jag för mig, kanske kostade ännu mer med.
Däremot så är undre a-armen till assault RMKn svindyr, den kostar 4000:-kr hos samma försäljare.
http://www.blocket.se/jamtland/A_armar_Polaris_45380147.htm?ca=1_9&w=3Du får gärna länka till den annonsen för jag behöver en ny nu igen