Hehe, sugen är man. Men njae, det är förvisso lite Skillnader, men inte tillbräckligt många för att jag ska byta upp mig ännu, avvaktar till 2015k-len bara att byta nu direkt! =P
Vad är DI som alla pratar om som AC inte har på nya 600Nej, det är insprutning!
Vad är DI som alla pratar om som AC inte har på nya 600
Jaha är det bättre med DI eller utan?direktinsprutning, spridarna sitter i förbränningsrummet och sprutar in soppa när kolven är ovanför avgasporten. etec 600 och 800 är DI
Eftersom att du kan spruta in bränslet när avgasporten är stängd försvinner inget bränsle ut i avgassystemet, därmed kan du minska mängden bränsle som sprutas in.Jaha är det bättre med DI eller utan?
Kanske just därför? Onöjda ägare som slänger ut maskinerna på blocket, lite "orginal"tillbehör till förhållande till priset mot en Ltd, dålig försäljning, dålig utdelning, dålig feedback, etc etc.Jag fattar inte varför dom inte tar in m8000 sno pro! Dom måste ju sålt bäst av dom om man tittar på beggade på blocket fins det typ bara m800 sp.
Jag hoppas på det för nu när dom har ett fack i dynan fins det ingen anledning å ha en ltd. Och ju mer jag tittar på ltd ju "skitigare" ser den utKanske just därför? Onöjda ägare som slänger ut maskinerna på blocket, lite "orginal"tillbehör till förhållande till priset mot en Ltd, dålig försäljning, dålig utdelning, dålig feedback, etc etc.
Sen så tror jag att en vanlig m800sp 153" kommer finnas med i modellprogramet, även om den inte det i dagens lista.
Men men...
På vilket sätt är den bättre när man sidehillar?? Lättare??Har inte jämfört med en -13, men har aldrig känt av att det har problem att ta sig upp på snön. Där det blir tydligt att rmkn är något vassare är m800an är när man sidehillar. Då är rmkn bättre.