Märkes***eritråden...

kramer178racing

Välkänd medlem
4 sept 2013
336
2
18
Robertsfors
Träffade sillybear imorse å enligt han ska alla som köpt polaris pro rmk 600 fått trosskydd i snowcheck då de ska va en riktig tjejskoter?? Tror de va allways ultra han skulle få snowchecka?? ;)
 

Kim.J

Välkänd medlem
27 nov 2011
523
0
16
Funäsdalen
Träffade sillybear imorse å enligt han ska alla som köpt polaris pro rmk 600 fått trosskydd i snowcheck då de ska va en riktig tjejskoter?? Tror de va allways ultra han skulle få snowchecka?? ;)
Haha ja jävlar. Sitta och vara dryg och spela ut östrogenkortet när man själv beställt en ledmaskin med ca 10 hp mindre än Polarisen, som förövrigt är en riktig lössnömaskin.
 

kramer178racing

Välkänd medlem
4 sept 2013
336
2
18
Robertsfors
Haha ja jävlar. Sitta och vara dryg och spela ut östrogenkortet när man själv beställt en ledmaskin med ca 10 hp mindre än Polarisen, som förövrigt är en riktig lössnömaskin.
Jajjemen, fördel med boondockern då är att jag faktiskt kan skylla på skotern då om man kör fast ;P
 

Kim.J

Välkänd medlem
27 nov 2011
523
0
16
Funäsdalen
Jajjemen, fördel med boondockern då är att jag faktiskt kan skylla på skotern då om man kör fast ;P
Det är väl egentligen den enda vettiga anledningen till att man skulle välja en Lynx, och tro att man ska friåka. Jag tycker lite synd om er Lynxåkare. En god vän till mig sa för ett par veckor sedan: "BMW har Alpina, Mercedes har AMG, Porsche har RUF och Ski-Doo har Lynx". I det sistnämnda skulle jag snarare säga: "Man kan sminka en gris hur mycket man vill, den blir inte snyggare för det".

Kan väl kanske passa på att slänga in ett bra citat även vad gäller Yamaha som jag läste här på Snowmobile: "Det bästa med Yamaha är ju det fantastiska kilopriset"...

Älskar förövrigt den här tråden!
 

kramer178racing

Välkänd medlem
4 sept 2013
336
2
18
Robertsfors
Det är väl egentligen den enda vettiga anledningen till att man skulle välja en Lynx, och tro att man ska friåka. Jag tycker lite synd om er Lynxåkare. En god vän till mig sa för ett par veckor sedan: "BMW har Alpina, Mercedes har AMG, Porsche har RUF och Ski-Doo har Lynx". I det sistnämnda skulle jag snarare säga: "Man kan sminka en gris hur mycket man vill, den blir inte snyggare för det".

Kan väl kanske passa på att slänga in ett bra citat även vad gäller Yamaha som jag läste här på Snowmobile: "Det bästa med Yamaha är ju det fantastiska kilopriset"...

Älskar förövrigt den här tråden!
Den sista om Yamaha var fan bra ! ;-P


sjukt roligt faktiskt hur de flesta är märkes*****, köper lynxen för fick den billigt som snöjven åsså att man av nån konstig anledning nästan kan varenda skruv ;-P
 

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
41
Roknäs
Jo tjejskoter de med :)
Den sista om Yamaha var fan bra ! ;-P


sjukt roligt faktiskt hur de flesta är märkes*****, köper lynxen för fick den billigt som snöjven åsså att man av nån konstig anledning nästan kan varenda skruv ;-P
Jag kör fortfarande A-C, inte Polaris.. :)
Dock har jag både sett och kört Pro 600 och den går otroligt bra i snön.
Ungefär som en Brp 800:a. Och jag ljuger inte ens.
 

Krillekravall

Välkänd medlem
7 jan 2013
816
0
16
Jukkas
Haha, tror inte en brp hänger med PRO 600 bland träden ens med överladdning, jo om de e vårsnö å piloten heter corey micku!
 

Lindhaga

Välkänd medlem
19 okt 2009
1.358
1
16
Enligt min erfarenhet så brukar inte brp-maskiner hålla så pass länge att de hinner se vårsnö... Ditt argument sprack tyvärr!
Tyvärr står väl både av märkena i garaget för service? Så den är ingen av er som kommer åka bland träden ;)
 
W

wettrob

Har då inga problem ett åka bland träden, men du kanske är en dålig förare?
Yamaha kan säkert åka bland träden, här har vi ett exempel på hur " bland träden " menas för yamaha åkare

Och här är ett exempel på vad " bland träden " menas för polaris åkarna.
 

rotax211

Välkänd medlem
30 nov 2007
1.140
4
16
Hudiksvall
Tycker Endast det är BRP som gått frammåt i Utveckligen

Alltså, Ta tillex En Polaris Rmk från 2005,
Ser ju ut som en Ski-doo ZX förfan, Låga, Fula, och Osmidiga, tunga och breda, Bärarmar? år 2005, Det var väll lite väl omordent?


Dem har väll choke än idag? Skönt Med BRP slippa choka och prima som en dåre,


+ RMK tar ju fan 5Liter/milen, Det gjorde inte ens en Ski-doo från -97



http://i40.tinypic.com/vcw9ia.png
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
Tycker Endast det är BRP som gått frammåt i Utveckligen

Alltså, Ta tillex En Polaris Rmk från 2005,
Ser ju ut som en Ski-doo ZX förfan, Låga, Fula, och Osmidiga, tunga och breda, Bärarmar? år 2005, Det var väll lite väl omordent?


Dem har väll choke än idag? Skönt Med BRP slippa choka och prima som en dåre,


+ RMK tar ju fan 5Liter/milen, Det gjorde inte ens en Ski-doo från -97



http://i40.tinypic.com/vcw9ia.png

Haha.... Även om reven var före polaris med a-armar så är det väll inget att skryta med.

Alla riktiga skotrar har haft a-armar sedan 1990.... :p
 

rotax211

Välkänd medlem
30 nov 2007
1.140
4
16
Hudiksvall
Sen måste jag ju tillägga att Polaris Och Artctic ryker värre än min Gammla Elan förr i tiden, med kraftig oljeblandning

Dem ryker ju och luktar jävul på långa vägar,

Inte är det konstigt att man Titt som Tätt får höra av Polaris ägare att Dem tar extremt mycket olja
 

Lindhaga

Välkänd medlem
19 okt 2009
1.358
1
16
Yamaha kan säkert åka bland träden, här har vi ett exempel på hur " bland träden " menas för yamaha åkare

Och här är ett exempel på vad " bland träden " menas för polaris åkarna.
Ser ut som att Yamahan på den övere bilden är betydligt närmre träden än polarisen som har en lång bit kvar fram till träden, stött på problem?