Träffade sillybear imorse å enligt han ska alla som köpt polaris pro rmk 600 fått trosskydd i snowcheck då de ska va en riktig tjejskoter?? Tror de va allways ultra han skulle få snowchecka??
-Sa killen med en 600 slowtec.Träffade sillybear imorse å enligt han ska alla som köpt polaris pro rmk 600 fått trosskydd i snowcheck då de ska va en riktig tjejskoter?? Tror de va allways ultra han skulle få snowchecka??
Haha ja jävlar. Sitta och vara dryg och spela ut östrogenkortet när man själv beställt en ledmaskin med ca 10 hp mindre än Polarisen, som förövrigt är en riktig lössnömaskin.Träffade sillybear imorse å enligt han ska alla som köpt polaris pro rmk 600 fått trosskydd i snowcheck då de ska va en riktig tjejskoter?? Tror de va allways ultra han skulle få snowchecka??
Jajjemen, fördel med boondockern då är att jag faktiskt kan skylla på skotern då om man kör fast ;PHaha ja jävlar. Sitta och vara dryg och spela ut östrogenkortet när man själv beställt en ledmaskin med ca 10 hp mindre än Polarisen, som förövrigt är en riktig lössnömaskin.
Det är väl egentligen den enda vettiga anledningen till att man skulle välja en Lynx, och tro att man ska friåka. Jag tycker lite synd om er Lynxåkare. En god vän till mig sa för ett par veckor sedan: "BMW har Alpina, Mercedes har AMG, Porsche har RUF och Ski-Doo har Lynx". I det sistnämnda skulle jag snarare säga: "Man kan sminka en gris hur mycket man vill, den blir inte snyggare för det".Jajjemen, fördel med boondockern då är att jag faktiskt kan skylla på skotern då om man kör fast ;P
Den sista om Yamaha var fan bra ! ;-PDet är väl egentligen den enda vettiga anledningen till att man skulle välja en Lynx, och tro att man ska friåka. Jag tycker lite synd om er Lynxåkare. En god vän till mig sa för ett par veckor sedan: "BMW har Alpina, Mercedes har AMG, Porsche har RUF och Ski-Doo har Lynx". I det sistnämnda skulle jag snarare säga: "Man kan sminka en gris hur mycket man vill, den blir inte snyggare för det".
Kan väl kanske passa på att slänga in ett bra citat även vad gäller Yamaha som jag läste här på Snowmobile: "Det bästa med Yamaha är ju det fantastiska kilopriset"...
Älskar förövrigt den här tråden!
Jo tjejskoter de med
Jag kör fortfarande A-C, inte Polaris..Den sista om Yamaha var fan bra ! ;-P
sjukt roligt faktiskt hur de flesta är märkes*****, köper lynxen för fick den billigt som snöjven åsså att man av nån konstig anledning nästan kan varenda skruv ;-P
Enligt min erfarenhet så brukar inte brp-maskiner hålla så pass länge att de hinner se vårsnö... Ditt argument sprack tyvärr!Haha, tror inte en brp hänger med PRO 600 bland träden ens med överladdning, jo om de e vårsnö å piloten heter corey micku!
Tyvärr står väl både av märkena i garaget för service? Så den är ingen av er som kommer åka bland trädenEnligt min erfarenhet så brukar inte brp-maskiner hålla så pass länge att de hinner se vårsnö... Ditt argument sprack tyvärr!
Prata om att åka bland träden när man kör Yamaha? Jag förstår inte logiken...Tyvärr står väl både av märkena i garaget för service? Så den är ingen av er som kommer åka bland träden
Har då inga problem ett åka bland träden, men du kanske är en dålig förare?Prata om att åka bland träden när man kör Yamaha? Jag förstår inte logiken...
Yamaha kan säkert åka bland träden, här har vi ett exempel på hur " bland träden " menas för yamaha åkareHar då inga problem ett åka bland träden, men du kanske är en dålig förare?
Tycker Endast det är BRP som gått frammåt i Utveckligen
Alltså, Ta tillex En Polaris Rmk från 2005,
Ser ju ut som en Ski-doo ZX förfan, Låga, Fula, och Osmidiga, tunga och breda, Bärarmar? år 2005, Det var väll lite väl omordent?
Dem har väll choke än idag? Skönt Med BRP slippa choka och prima som en dåre,
+ RMK tar ju fan 5Liter/milen, Det gjorde inte ens en Ski-doo från -97
http://i40.tinypic.com/vcw9ia.png
Ser ut som att Yamahan på den övere bilden är betydligt närmre träden än polarisen som har en lång bit kvar fram till träden, stött på problem?Yamaha kan säkert åka bland träden, här har vi ett exempel på hur " bland träden " menas för yamaha åkare
Och här är ett exempel på vad " bland träden " menas för polaris åkarna.