Märkes***eritråden...

Robin.

Välkänd medlem
4 dec 2013
160
0
16
Ett gym här ville ha tunga marklyft, vad passar inte då bättre än ett tungt jävla as?

Det är ju kul att dem duger till något iallafall :)
 

Robin.

Välkänd medlem
4 dec 2013
160
0
16
Haha, dem där tjejerna är nog mest troligt starkare och mer uthålliga än dem flesta här inne ;)
Ska återkomma med svar ang hur många reps som gjordes och sen kan ju du prova hur många du klarar av och sen ska vi se hur dem " små aerobicsbrudarna " klarar sig:boxing:
 

potatisgrisen

Välkänd medlem
21 jan 2013
1.563
3
16
flarken
Precis, Yamahan är ju mer av en stationär vinsch som redan står i garaget, det gäller bara att ha en fjärrkontroll och tillräckligt lång wire!
 

westermark

Välkänd medlem
8 mar 2009
708
0
16
Skeå
Längtar tills jag har en yamaha i min ägo igen, oj vad jag kommer le åt tanken att ni alltid behöver tänka på kolvbyte och smörjning ;)
 

Lindhaga

Välkänd medlem
19 okt 2009
1.358
1
16
och vad vi andra ska le åt när du kör fast på gårdsinfarten
Haha ja om du ser det så så har väl Yammah iallafall tagit sig ut på gårdsinfarten medans du står i garaget fortfarande?:D

RMK 600, fin maskin gillar det verkligen, busenkelt och köra och leka runt med!
 

ErkkiT

Välkänd medlem
4 apr 2012
320
0
16
Kiruna
På bilden 162" lång nytro av 2013s modell som inte ens flyter på en myr där lutning är ett inte... vi var tre pers som fick slita lös den... brevid ser vi en lynx 49 ranger som dels är kortare och har två personer som sitter på som bara glider som ingenting... hur nytron ens kan klassas som mountain kan jag inte förstå när den inte ens kommer fram på en öppen myr....

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 

Attachments

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.123
954
113
Stora Blåsjön
hur nytron ens kan klassas som mountain kan jag inte förstå när den inte ens kommer fram på en öppen myr....
Det finns nog en naturlig orsak till att yamaha inte brukar vara med på mountain testerna när de större amerikanska skotertidningarna testar maskiner...
 

Lindhaga

Välkänd medlem
19 okt 2009
1.358
1
16
På bilden 162" lång nytro av 2013s modell som inte ens flyter på en myr där lutning är ett inte... vi var tre pers som fick slita lös den... brevid ser vi en lynx 49 ranger som dels är kortare och har två personer som sitter på som bara glider som ingenting... hur nytron ens kan klassas som mountain kan jag inte förstå när den inte ens kommer fram på en öppen myr....

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Haha ja men jag har ju passerat flertal BRP som suttit på myren med, blir lätt så när en tjej kör=).