Det där är en feature som fanns under nåt år. Istället för den där töntiga lådan man fäster på pipan, så trycker man på en knapp och får en RIKTIG korvgrillarbrasa.BRP= Brinner Riktigt Praktfullt
Det där är en feature som fanns under nåt år. Istället för den där töntiga lådan man fäster på pipan, så trycker man på en knapp och får en RIKTIG korvgrillarbrasa.BRP= Brinner Riktigt Praktfullt
Haha, syftade på Bror din elak som jag är :-DNä minst 2 st. Jag och brorsan
Ja misstänkte detHaha, syftade på Bror din elak som jag är :-D
Det är praktiskt då man ska dra skotrar av andra märken till deras kolvbytesgarage . :heh:Såg en smart grej på en Yamaha idag.. Den hade vinsch
Yamaha , så lätta att en liten aerobicsbrud kan bolla med dom.....:nuts:Ett gym här ville ha tunga marklyft, vad passar inte då bättre än ett tungt jävla as?
Det är ju kul att dem duger till något iallafall
Ja just de därför Yamahan redan står i kolvbytargaragetDet är praktiskt då man ska dra skotrar av andra märken till deras kolvbytesgarage . :heh:
lol, hur tänkte du nu?Ja just de därför Yamahan redan står i kolvbytargaraget
och vad vi andra ska le åt när du kör fast på gårdsinfartenLängtar tills jag har en yamaha i min ägo igen, oj vad jag kommer le åt tanken att ni alltid behöver tänka på kolvbyte och smörjning
Haha ja om du ser det så så har väl Yammah iallafall tagit sig ut på gårdsinfarten medans du står i garaget fortfarande?och vad vi andra ska le åt när du kör fast på gårdsinfarten
Du vaknar nog ur den där drömmen när jag blåser förbi ;Doch vad vi andra ska le åt när du kör fast på gårdsinfarten
Det finns nog en naturlig orsak till att yamaha inte brukar vara med på mountain testerna när de större amerikanska skotertidningarna testar maskiner...hur nytron ens kan klassas som mountain kan jag inte förstå när den inte ens kommer fram på en öppen myr....
Haha ja men jag har ju passerat flertal BRP som suttit på myren med, blir lätt så när en tjej kör=).På bilden 162" lång nytro av 2013s modell som inte ens flyter på en myr där lutning är ett inte... vi var tre pers som fick slita lös den... brevid ser vi en lynx 49 ranger som dels är kortare och har två personer som sitter på som bara glider som ingenting... hur nytron ens kan klassas som mountain kan jag inte förstå när den inte ens kommer fram på en öppen myr....
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk