Hur mycket remmar går det?Någon som provat eller hört någon som drevat ner sin m800hcr , m800?
Min åf föreslog det åt mig pga remproblem!
Har bara gått en för mig, första turen!Hur mycket remmar går det?
Har du fått nya?
Jag tror inte att det är någon jag känner.Har bara gått en för mig, första turen!
Enligt åf så har den förra ägaren inte haft nå problem. Skoterns förra ägare är från Roknäs, någon du känner?
Jag fick en 84 rem att pröva innan det blir dags för nerdrevning.
Stänkskydd från belangerracingVart har du hitta blockoff och stänk skyddet? Maskinen blev då helt klart annars med 19/ herrejävlar drevningen, men remmen ser ut som ny efter 8 mil! Känns nästan som att xf va lite väl högt drevad från början för nu sölar den inte ner sig om man landar efter fullgaspådrag
Var det ÅF som monterade nytt drev på din skoter eller köpte du drevet och monterade själv?Åf gör ett grymt bra jobb, dom har verkligen försökt hjälpa på alla vis men de verkar inte som att artic har någon självklar bild av vad som ska göras! På min är de monterat en herrejävlar ner drevning nu och om allt går som de ska så hinner ja med 30 mil innan söndag å kan utvärdera! Jag har dock hört rykten om ännu en modell av hylsan i sekundären