Tack! Byggde om original motorplatta och gjorde långa soecialinsug för att kunna köra fs mikuni förgasarna. Även lutat motorn lite framåt i chassit. Ska se om jag kan ta någon rättvis bild då jag monterar ihop skotern igen.fint bygge du har gjort ! har du mer bilder på själva motorbygget ? för är medveten om hur pass trångt det blir för förgasarna och insug, skulle vara intressant hur du gjort där
Mer bilder kommer så småningom.Jag skulle vilja se när bilder på fotstegen, Förövrigt ser de riktigt bra ut!!
Boggi från en AC proclimb.Så jävla snyggt ha lite frågor till mitt projekt då ja föll för boggin.
Vad är de för boggi och från vilken maskin?
Är dämparna bra och hur tycker du den funkar jämfört med original boggin?
Vad är de för cc mått och vad fick du göra om för att få dit den?
Va ligg en sån boggi i för pris ca?
Mvh
Den är redan portad av M Performance... men ett big bore eller överladdning skulle inte vara otrevligt. :-DGrym maskin du byggt dig, finns alldeles för många "fjortisbyggen". Här är funktion prio 1 och de gillar vi.
Sitter bara och väntar på att 670in åker ur och vässas:heh:
Jaha, ja men då är de inte original iafDen är redan portad av M Performance... men ett big bore eller överladdning skulle inte vara otrevligt. :-D
15x1.5 Kalldragna sömlösa precisionsrörNice ! Vad har du för rör och dimensioner på tunnelbygget ?
Svart 15x1, 5 sömlösa precisions rörnice! vad äre för stålsort?