Är en Lynx en Ski doo i din ögon också?
Tycker tvärtemot angånde nya viper, tycker den är frän Dock tycker jag att det är lite synd att Yamaha inte har egna reglage å så på styret osv, men om man får ge dem lite tid att landa så kanske det på sikt kommer att lösa sig. Kan också tilläga att japaner ser sina produkter i de närmaste heliga och de skulle absolut inte bara kasta ner en yamamotor i en AC utan att testa först och ha kvalitetskrav på ACs prylar.
ska dessutom bli kul å se nya vipern med turbokit åka åttor runt gamla nytron
åttor runt en nytro tror jag alldrig du ser för det gör inte en ac turbo och det chassie är trots allt byggt för den motorn, vilket inte det är för nytro motorn men det blir spännande och se hur pass bra dom kommer gå.. pratas ofta om hur bra nya chassien går men lika förbannat så ser du stora gäng med nya och gammla maskiner och alla är på samma topp enda skillnaden är att föraren på den gammla kanske har en svettdroppe mer i pannan, Jag har alldrig sett någon köra bort föregående chassie så mycket som
det ofta pratas om så.
Är ju alldrig så stor skillnad som om det vore bladfjädring och rullboggie till dagens maskiner.
Mycket sitter nog bakistyre.......