får ta och svetsa dit en nippel så att det finns. finns säkert någon 3000kr variant om man vill
såsom jag har förståt det hela med nya pcv pti så är turbotryck och temp integrerat i pcv´ns kabelhärva och med justerbar tändning på +/- 20 grader och det följer med en mapswitch.
separata fueltables per cylinder både på varv/tryck, temp och tändning.
verkar finnas oändligt mycket mer inställningsmöjligheter i jämnförelse med attitude boxen..
måånga fält att ändra siffror i men tror de kan va värt tjorvet i slutändan. jag har bara justerat pcv utifrån andras grundmappar så det lär bli spännande, men lär väll gå lära sig..
http://www.powercommander.com/powercommander/Products/PowerCommanderV/powercommander_v.aspx
"The PTi version of the PCV gives you the ability to modify your fuel curve based off a pressure (boost) table and/or temperature table. The pressure table gives you 3D mapping capability based on boost vs RPM, while the temperature table gives you 2D mapping capability with up to 50 points of adjustment"
såsom jag har förståt det hela med nya pcv pti så är turbotryck och temp integrerat i pcv´ns kabelhärva och med justerbar tändning på +/- 20 grader och det följer med en mapswitch.
separata fueltables per cylinder både på varv/tryck, temp och tändning.
verkar finnas oändligt mycket mer inställningsmöjligheter i jämnförelse med attitude boxen..
måånga fält att ändra siffror i men tror de kan va värt tjorvet i slutändan. jag har bara justerat pcv utifrån andras grundmappar så det lär bli spännande, men lär väll gå lära sig..
http://www.powercommander.com/powercommander/Products/PowerCommanderV/powercommander_v.aspx
"The PTi version of the PCV gives you the ability to modify your fuel curve based off a pressure (boost) table and/or temperature table. The pressure table gives you 3D mapping capability based on boost vs RPM, while the temperature table gives you 2D mapping capability with up to 50 points of adjustment"