Ord. Pris. Runt 180-190 tror jag. Inkl montering. (270hk) men såklart lär du komma ner en bit från det om du inte har inbyte eller så.Vad äre för pris på en viper mtx med mcx 180 alt 270?
Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Ord. Pris. Runt 180-190 tror jag. Inkl montering. (270hk) men såklart lär du komma ner en bit från det om du inte har inbyte eller så.Vad äre för pris på en viper mtx med mcx 180 alt 270?
Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Mig veterligen är det samma reflektorer på Vipern.Känns som du får samma problem på Vipern om inte det otroligt fula glaset gör att lyset bil bättre än på catten.
Är det inte enklast att justera höjden med helljuset på så att halv går ner i backen? Spelar väl ingen roll på halv så länge du inte bländar, när du vill göra natt till dag ska du ju ändå slå på hel?Mig veterligen är det samma reflektorer på Vipern.
Fan, du är inte så dom som jag ser ut! TACKàr!Är det inte enklast att justera höjden med helljuset på så att halv går ner i backen? Spelar väl ingen roll på halv så länge du inte bländar, när du vill göra natt till dag ska du ju ändå slå på hel?
Man kunde nästan tro du jobbar som däcknasare?
Ungefär som att köra med dubbdäck på vintern, man får leva med det.Fick precis negativa besked från http://www.sledstart.com dom har inte en PnP-fjärrstart till Vipern (i nuläget).
Finns det någon annan som har en väl fungerande sådan som är PnP att installera? Vipern är ju ändå ett år gammal. Bara MT-X:en som är ny?
Det verkar ju som att du får vrida om min med! (Jag menar, du ska ju ändå ut och starta din)Ungefär som att köra med dubbdäck på vintern, man får leva med det.
Skulle vara fränt att kunna starta maskinen från stugan och se hur nysnön bara hurvas av när fyrstonkarn drar igång.
Men en annan får väl gå ut och vrida på nyckeln, bakåtsträvare som man är!
Det undrar jag också, en annan har ju kört ett annat märke tidigare, dock även det med japanskt inflytande under huven, men hursomhelst..Okej, nu är Polarisen såld. När kommer Yamahan? Känns INTE alls bra att vara skoterlös!
Nån sa att Yamma brukar leverera relativt tidigt (jag har då sällan/aldrig fått mina Poo eller Doo till skoterns dag!) men så ska det ju dit extra ljuddämpare och så innan leverans...Det undrar jag också, en annan har ju kört ett annat märke tidigare, dock även det med japanskt inflytande under huven, men hursomhelst..
Jag är ju van att få maskinen levererad på skoterns dag!
Är det nått man får stryka när man nu så att säga har konverterat helt?