väl talat.. håller helt och hållet medser ju hellre dom släpper en väl fungerande ctec800 2016 istället för att tvinga ut den på marknaden innan dom är helt nöjda med den. Suzuki 800an är väl inte direkt en dålig motor?? återigen, hetsen i snöskoterbranchen. sen klagar folk på att skotrarna har massa barnsjukdomar, konstigt då...
Till och med sniken är ju snyggare Nä vanliga hedliga 8000 9000 instrumentet ska det va!
Jag tycker den är jävligt bra. Det är jävligt överreklamerat med capro/blade/slp, många ska ha det innan dom ens testat orginalskidan ordentligt.men jag fattar inte varför arctic inte släpper en montain skida är lika kassa skidor på 15 som på min 12 som jag hade går ju inte använda i djupsnön
Finns ju en m8000sp ltd och sen den med elstart som heter m8000sp ltd es? Så då slipper du elstartKGK är fan helt talanglösa.. Ska dom inte ta in M8000 SP 153"? Vill inte ha nå jävla elstart,600a eller 162".. Tro om dom kommer ha extra kylare i år också? gahh..
http://www.arcticcat.se/source.php/1563896/AC_modellprogram15_140219.pdf
inbillar jag mig eller har es ltd fetare dyna än sp utan es?Finns ju en m8000sp ltd och sen den med elstart som heter m8000sp ltd es? Så då slipper du elstart
Batteriet sitter bak i dynan så dem är olika.inbillar jag mig eller har es ltd fetare dyna än sp utan es?
Det som skiljer ltd mot en som enbart heter sno pro är väl dekalerna, fronbågen och att man får två väskor på köpet, är ju samma maskin i övrigt.jag saknar också sno pro utan ltd/es. Men min standard m8 gör sitt jobb också dock skulle man vilja ha 66mm mattan.