En fråga till dom få som Bokade Switchback Assault 800 TD.. Är era också mycket försenade eller är det specifikt för min ÅF? =)
2 av mina fästen gick av så kör med lastvagnskruvar eller vad det kallas samma som sitter till dynan sen en bricka o låsmutter uppifrån så var problemet löstMin sitter halvbra med 3 fästen. Var det inte jävligt att montera klämmorna?
Jag lyckades då paja en...
Passformen för spaden var väl också sådär.
Vad är kardborrbanden under locket till för?
vagnsbult kanske?2 av mina fästen gick av så kör med lastvagnskruvar eller vad det kallas samma som sitter till dynan sen en bricka o låsmutter uppifrån så var problemet löst
det är ju däri du sätter spaden så den inte rör på sig kanske därför du har dålig passform?
Om du öppnar STORA locket finns det på undersidan ena delen av kardborrband.2 av mina fästen gick av så kör med lastvagnskruvar eller vad det kallas samma som sitter till dynan sen en bricka o låsmutter uppifrån så var problemet löst
det är ju däri du sätter spaden så den inte rör på sig kanske därför du har dålig passform?
aha men är det inte så du kan välja hur du vill ha dom här olika facken? får ju ta bort dom här 4 kanterna små facken som är i botten om man vill därför det är kardborrband går ta bort allt så det blir ett enda stort fackOm du öppnar STORA locket finns det på undersidan ena delen av kardborrband.
Jag har beställt ett nytt fäste. Får se vad det kostar. Säkert billigt...
Om vi glömmer väskan helt och koncentrerar oss på insidan stora locket så har då jag kardborrband precis på INSIDAN klickfästena som håller ihop väskan på utsidan. Någon teori? Bara hållare för överblivna fackavdelare?aha men är det inte så du kan välja hur du vill ha dom här olika facken? får ju ta bort dom här 4 kanterna små facken som är i botten om man vill därför det är kardborrband går ta bort allt så det blir ett enda stort fack
Får hämta min nästa helg, kan kolla då.Någon fler som har hämtat ut en pro rmk 600 och kan kolla om deras styre okså går att vrida åt höger mer än vad max styrutslag borde va (jämfört med hur mycket man kan vrida åt vänster). När jag vrider styret åt höger så går det vrida förbi max styrutslag, det är precis som att hela styrstången/pyramiden flexar. Styret fjädrar som tillbaka.
Kanske någon med en 800 som kan kolla på sin också?
det enda karborreband jag hittar är det jag satt in spaden i på insidan av locket? annars vet jag inte vad du menar?Om vi glömmer väskan helt och koncentrerar oss på insidan stora locket så har då jag kardborrband precis på INSIDAN klickfästena som håller ihop väskan på utsidan. Någon teori? Bara hållare för överblivna fackavdelare?
Titta på insidan stora locket, alltså inte spadlocket[/IMG]
det enda karborreband jag hittar är det jag satt in spaden i på insidan av locket? annars vet jag inte vad du menar?
Bredden är samma men inte hålen.Är det en orginalbåge från TDS 2015 du har på Axys? Passar utan mod?
mina sitter i orginalhålen därmot längst in måste man borra nya hålBredden är samma men inte hålen.
Tunnelhöjden längst bak skiljer på 1-2 cm mellan axys och proride.