Slumpvis härdning på vevstakar på dessa så det kan nog stämma...och att MCX går dåligt också bekräftar väll detta.Kan det verkligen stämma?
Eller nån siffra fel?
10 maskiner mot 139 året före?
Slumpvis härdning på vevstakar på dessa så det kan nog stämma...och att MCX går dåligt också bekräftar väll detta.Kan det verkligen stämma?
Eller nån siffra fel?
10 maskiner mot 139 året före?
Okej, nu ser det annorlunda ut.Nej det är rätt siffra men i sin benämning kan det vara kvar från 2015 modellen.
MTX 153 LE 103 (0)
SR Viper M-TX 153 10 (139)
SR Viper M-TX162 S 17 (60)
SR Viper M-TX162 41 (74)
SR Viper M-TX 141 SE 19 (0)
Nog för att förserier kan ha annan programvara så tror jag starkt på denna motor! lät den lika tamt som 800 etec?Åkt 850 halva dagen i Hemavan idag, ni kommer inte bli besvikna! Vilket monster, vem behöver turbo och sånt tjafs nu?! Ta chansen och provkör om ni får!
Kul att höra! synd att xrs 850 lär dröja ett år till...Inget var som på en gammal 800E-Tec. Hoppade emellan många gånger och det var som att köra en enstånkare när man tänker gassvar. Du vill inte köra en 800 oavsett märke efter du har testat denna
Tycker nog tvärtom.Det är sällan demomaskiner INTE får ovationer likt detta.
Undrar varför?
Nja...Tycker nog tvärtom.
Det är ofta som man hör gnäll om testmaskiner att det är dålig finish, "fel" dekaler eller fotsteg, rackliga delar här och där....
Nej det tror jag inte heller.Ids inte sitta och försvara nått men någon handlare är jag inte.
Som sagt, testa om ni får chansen! Jag har bokat min
Kompis fick följa med sin handlare och provköra idag. Hans utlåtande om 850 var att den svarade på gasen än vilket varvtal den låg på till skillnad motför hans nuvarande 800etec -16 som svarar bra i de högre varvtalsregistret. Tyckte det gjorde störts skillnad på summiten där det gick att lyfta skidorna när man kände för det. Väldigt rapp motor var hans utlåtande.Nja...
Än så länge har bara återförsäljarna testat nästa års maskiner, då haglar lovorden såklart!
Inte så konstigt, det är ju deras jobb att övertyga kunderna om att nästa års maskiner är så mycket bättre än tidigare.
Allt för att sälja.
När gemene man får testa och syna maskinerna brukar det bli en mer objektiv bild av det hela...
över nyheterna)
Du har inget att säga om körbarheten och nya chassit?Ids inte sitta och försvara nått men någon handlare är jag inte.
Som sagt, testa om ni får chansen! Jag har bokat min