ok, kanske missförstod dg, är ju inte omöjligt.Genom att uttrycka dig så visar du bara att du inte alls förstod vad jag menade och framför allt kraftigt missbedömer mig pga att du utgår från dina egna funktioner och inte mina.
Min poäng är att jag väldigt gärna diskuterar verkliga problem vilket jag också gjort men det vore bra om vi kan höja nivån ett snäpp och skippa saker som posten ovan( kompis kompis).
Åter till topic:
Om det nu är så att det finns flera stycken med "heta pipor" vad har handlaren sagt, har felet hittats?
För övrigt har jag själv beställt vikter 3g, 4,5g och 6g som skall testas i helgen, återkommer med resultat.
på den jag vet om så vad jag hört från kompisen, har inte pratat med han i veckan, men i fredags så sa han att den skulle in igår och få spridarna bytta, men det var väl mer bara en chansning, gången den var in före skulle dom kolla att spjällen var synkade, och kanske tittade lite allmänt förstås. om det nu inte hjälpte med spridarna så skulle det komma en styrbox kanske senare i veckan, men dom var restade så är osett än när den isåfall kommer, om den nu behövs