Nä ingen mapp det.måste vara nått problem med min mail. Prova igen, du fick bägge mina mail adresser.Du fick mappen va?
Nä ingen mapp det.måste vara nått problem med min mail. Prova igen, du fick bägge mina mail adresser.Du fick mappen va?
Skickade den på hotmailen nu.Nä ingen mapp det.måste vara nått problem med min mail. Prova igen, du fick bägge mina mail adresser.
Jo det är sant, men det beror på hur man lagt upp trycktabellen, den jag har i mappen utgår den från 0 psi och går till 90 kpa som max, så det känns det jävligt fel med 125 kpa på tomgångPå tomgång så har du ju undertryck i insuget då motorn suger luft.
Bra jobbat!Hittade felet. Jag måste ha lyckats trycka bort minus tecknet framför 90.39
Visa bifogad bild 30681
Så nu går den
med 12 v inkopplat funkar fint, det regleras ändå ner till 5.00 v i ecu.Jag kalibrerade tps i pcv när jag hade 12v koppla till ECM, borde väll funka lika bra som att ha skotern igång? Kanske inte lika viktigt när man åker tryckbaserad mapp.
Den borde få tokövervarv med 10-68 vikterna, men sätt i något lämpligare så du belastar den mer.Känns som nått är galet då den inte vill varva mer, åker på grundinställd wg och den börjar öppna på 6 psi. Den varvade 8200 med 10-68 vikter som sugis, så man tycker att med 6 psi ladd så ska den orka mer, och inte mindre Kan det ha nått med avgasventiler att göra, pro ride vs vaijerstyrda Axys? Eller kan jag ha kopplat nått fel på tändningsbiten, går väll bara koppla på ett sätt, eller? Elektrod avstånd på stift, kan det ha nån inverkan? Den drog riktigt bra från botten och upp sen dog den av och motade lixom. Sen att Arf mätaren visade ca 14 på fullmutter gör mig oxå fundersam, kan väll inte skilja så mkt på en pro ride motor vs Axys motor? Alla tips och trix är välkomna, tänkte ut och prova lite mera i morrn så får vi se om det levererar eller havererar