Tycker att min tripletouring ryker för mycket

Status
Stängd för vidare inlägg.

camata

Välkänd medlem
25 okt 2005
3.870
9
38
Camata har du surrat med dom på PF Racing om det där ? :)
Nope.
Då det inte ens går att få tag på dem när man har frågor av relevans (såsom cylinderjobb och dyl.) så ser jag ingen idé att slösa min tid på att fråga honom något som avsändaren (han som postat här i tråden) av flaskan redan frågat, men tydligen inte fått något svar på?

PF Racing skrev:
Nytt Till År 2009 vad det gäller 2-takt trim
Under dom kommande vinter halvåren kommer vi inte kunna ta emot i det närmaste några jobb som inte är relaterade till Racing. Vår huvudsyssla har mer & mer lutat åt att jobba med RaceTeam & FabriksÅkare för att få fram vinnande koncept åt förare i så väl Snowcross som Dragracing. Och eftersom dessa jobb tar oerhört mycket tid måste vi helt enkelt välja. Men helt klart kommer vi att försöka göra jobb ut till er Privat kunder i den mån vi kan. Hoppas ni kommer ha överseende med att vi stundtals kommer ha svårt att kunna nås eller kunna hjälpa er med era önskemål..

Det handlar alltså om vinterhalvåret. Under sommarhalvåret är han upptagen med bilar och dylikt, vilket gör att skoterarbeten förhalas till oktober - då vinterhalvåret har kommit. Alltså kan man som vanlig konsument inte känna sig välkommen hos PF Racing?
Förstår varför, för det har verkligen varit svårt att få tag på honom - och förutom själva kvaliteten på tjänsten/produkten så är ju service viktigast - oberoende hur mkt det kostar.

B

Biosteel

happ aja den här tråden börjar ju bli knepig.. det finns nog inget medel som bor som ska vara så bra.. surrade med en kille jag kände och han sa att det hade testats förut med bor men va bara nå blask som funka skit .. så det e nog så nu oxå :)

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
47
Piteå
Kul kille.....

Admin kanske kan kolla vilket ip den snubben anväder sig av och börja bannlysa.

Trist med blufftrådar.

B

Biosteel

jo det e ju som sagt det. trist för dom som försöker lära sig och blir villseledda

B

Biosteel

jo jag har sett annonsen. men det e nog ingen mening med att börja bannlysa han .. det e ju ganska tydligt att han inte ha tänkt komma tillbaka hit hehe :)

camata

Välkänd medlem
25 okt 2005
3.870
9
38
jo jag har sett annonsen. men det e nog ingen mening med att börja bannlysa han .. det e ju ganska tydligt att han inte ha tänkt komma tillbaka hit hehe :)
Jag personligen är dock ingen tvivlare till själva konceptet.
Fungerar det bara att få med sig boret så är det nog så bra som det låter.
Men det är ju klart att det finns tvivlare då detta är något "nytt".

B

Biosteel

Jag personligen är dock ingen tvivlare till själva konceptet.
Fungerar det bara att få med sig boret så är det nog så bra som det låter.
Men det är ju klart att det finns tvivlare då detta är något "nytt".
men om vi sammlar ihop faktan vi vet om bor .. vad blir det då isåfall ?.. :)

Thundercat-1140

Välkänd medlem
3 maj 2008
232
0
16
Bräcke
Vet inte om jag tror så mycket på detta... För nog att man håller det hemligt, men SR, SM eller Skoter borde ha snappat upp det! Om inte tal på USA!

De verkar lite skumt tycker jag..?

Men upp med bilder på bromsningar, samt lite fakta om "Mirakel medlet"
samt företaget som tillverkar det! har inte skrotat idén ännu men vill gärna läsa mer om det
Ha ha ja det e en helsvensk produkt så usa har ingen aning!! Kan säga som så , det har gjorts ett hundratal bromsningar på detta i hemlighet i sverige under 2007-2008 och vridmomentet har legat högre än hk op mellanregistret i 100% av fallen

sen ni som försöker vara experter så kan jag avslöja att jag har det på papper !! Men de som e seriösa på detta forum kommer att få ta del av detta under denna sessong ! andra som förkastar detta behöver faktist inte tro på detta eller ens tänka tanken på att prova!

Mvh P:ciao:

Thundercat-1140

Välkänd medlem
3 maj 2008
232
0
16
Bräcke
Jag kan tänka mig att skicka ett prov på detta till 2 st här på forumet ganska omg så får det tala för sig själv och hoppas på att de 2 kan dementera alla inbitna olje drickare!!
De första 2 som ringer mig ska jag skicka prover till

Ring mig på 076-8495213

Ok

skoterleden

Team Snowmobile
1 jan 2000
124
0
6
Stänger ämnet!

Ge er nu. Ni har godkänt avtalet när ni registrerade er där det stod att inga personangrepp etc är tillåtet. Vi kommer förmodligen börja stänga av användare istället för att varna dom om påhopp etc fortsätter. Gör forumet till nåt som är bra istället för en massa tjafs och ryktesspridningar.

Snowmobile
Mikael

Status
Stängd för vidare inlägg.