B
Biosteel
Camata har du surrat med dom på PF Racing om det där ?Med hänsyn till "datalagen" så gör vi så här istället:
http://www.olzzon.com/g/g.php?a=s&i=g15-00298-63
Camata har du surrat med dom på PF Racing om det där ?Med hänsyn till "datalagen" så gör vi så här istället:
http://www.olzzon.com/g/g.php?a=s&i=g15-00298-63
Nope.Camata har du surrat med dom på PF Racing om det där ?
PF Racing skrev:Nytt Till År 2009 vad det gäller 2-takt trim
Under dom kommande vinter halvåren kommer vi inte kunna ta emot i det närmaste några jobb som inte är relaterade till Racing. Vår huvudsyssla har mer & mer lutat åt att jobba med RaceTeam & FabriksÅkare för att få fram vinnande koncept åt förare i så väl Snowcross som Dragracing. Och eftersom dessa jobb tar oerhört mycket tid måste vi helt enkelt välja. Men helt klart kommer vi att försöka göra jobb ut till er Privat kunder i den mån vi kan. Hoppas ni kommer ha överseende med att vi stundtals kommer ha svårt att kunna nås eller kunna hjälpa er med era önskemål..
Jag personligen är dock ingen tvivlare till själva konceptet.jo jag har sett annonsen. men det e nog ingen mening med att börja bannlysa han .. det e ju ganska tydligt att han inte ha tänkt komma tillbaka hit hehe
men om vi sammlar ihop faktan vi vet om bor .. vad blir det då isåfall ?..Jag personligen är dock ingen tvivlare till själva konceptet.
Fungerar det bara att få med sig boret så är det nog så bra som det låter.
Men det är ju klart att det finns tvivlare då detta är något "nytt".
Ha ha ja det e en helsvensk produkt så usa har ingen aning!! Kan säga som så , det har gjorts ett hundratal bromsningar på detta i hemlighet i sverige under 2007-2008 och vridmomentet har legat högre än hk op mellanregistret i 100% av fallenVet inte om jag tror så mycket på detta... För nog att man håller det hemligt, men SR, SM eller Skoter borde ha snappat upp det! Om inte tal på USA!
De verkar lite skumt tycker jag..?
Men upp med bilder på bromsningar, samt lite fakta om "Mirakel medlet"
samt företaget som tillverkar det! har inte skrotat idén ännu men vill gärna läsa mer om det